استاندار خراسان رضوی:جاده مزینان ۲۰ سال معطل مانده است :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

استاندار خراسان رضوی گفت: برخی قوانین و روال‌های قانونی دست و پاگیر وجود دارد که برای تسهیل خدمت‌رسانی به مردم، اصلاح آن ضروری به نظر می‌رسد.


محمد صادق معتمدیان با اشاره به سفر ۱۰ روز پیش خود به شهرستان داورزن در دروازه غربی خراسان رضوی، گفت: در دیدار با مردم روستای تاریخی مزینان مشخص شد که ساخت راه دسترسی شهر داورزن به روستای مزینان، حدود ۲۰ سال معطل مانده است و چندین وزیر در سفرهای متعدد خود به منطقه نتوانسته‌اند گره این طرح را بگشایند در حالی که مهمترین و تنها مطالبه مردم روستا اتمام همین راه بود.
وی افزود: با پیگیری انجام شده در این سفر، ابتدا دستور خلع ید پیمانکار و امانی شدن پروژه به معنای استفاده از امکانات و اعتبارات دولتی برای اتمام پروژه را صادر کردیم که خوشبختانه موثر افتاد و ظرف کمتر از ۲۴ ساعت عملیات اجرایی آسفالت و آماده‌سازی این مسیر تقریبا ۶ کیلومتری آغاز شد و به زودی این طرح تکمیل شده و مطالبه مردم روی تحقق خواهد دید.
معتمدیان تصریح کرد: اگر بخواهیم در کشور کار انجام دهیم شدنی است و لازمه‌اش اراده، پشتکار و دلسوزی است تا نسبت به شناسایی موانع و برداشتن آنها از سر راه خدمت‌رسانی اقدام شود.
استاندار خراسان رضوی یکی از آفتهای موجود در کشور را مطالبه‌سازی‌های غیرواقعی دانست و افزود: این روند مطالبه‌سازی در حالی شکل گرفته که بر مبنای توان و امکانات موجود کشور، پاسخگویی به آن شدنی نیست ضمن اینکه در وهله نخست باید مطالبات گذشته پیگیری و محقق شود زیرا رضایت مردم و اعتماد آنها در گرو انجام وعده های داده شده و تحقق یافتنی است و نه ایجاد مطالبات جدید و ناشدنی.
وی با اشاره به اینکه ظرف هشت ماه گذشته به ۲۶ شهرستان از ۳۳ شهرستان استان سفر کرده‌ است، افزود: مجموعا از ۶۷ شهر و ۵۴ روستای استان بازدید شده که برای رفاه حال مردم و تحقق مطالبات آنها هزار و ۵۴ مصوبه گذرانده شده که هر کدام به فراخور زمان و پیگیری‌های انجام شده تا کنون به میزان قابل توجهی پیش رفته و محقق شده است.
معتمدیان افزود: از آن میان تاکنون ۱۴۰ مصوبه کاملا اجرایی شده، تعداد ۷۴۹ مصوبه با درصد پیشرفت بالای ۹۰ درصد در محدوده زمانی تعیین شده، در حال انجام است و دیگر مصوبات نیز در حال پیگیری است.

منبع؛ قدس آنلاین

🔹جناب استاندار تا حدودی درست می گویند ولی 20 سال کم گفتند چرا که از عمر این جاده چهل و اندی سال می گذرد و از همان ابتدا غیر استاندارد ساخته شد و نیاز به تعریض و آسفالت داشت.

این راه خطرناک تا کنون خانواده های بسیاری را به سوگ عزیزانشان نشانده و امیدواریم مسئولین محترم بعد از تعریض و آسفالت فکری هم برای دید در شب آن بکنند که بیشتر تصادفات در شبهای ظلمانی رخ داده است و هیچ روشنایی در مسیر وجود ندارد.

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">