🔴انتقاد شدید عضو فقهای شورای نگهبان از وضعیت جاده مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

🔹آیت الله حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان با حضور در جمع مردم مزینان به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تمجید از خاندان بزرگ شریعتی به خاطراتی از علامه محمدتقی شریعتی مزینانی و فرزند برومندش پرداخت.

🔹وی مردم مزینان را انسان های سخنور و با فرهنگ خواند و اظهار خوشحالی کرد که در بین مردمی با ادب حضور دارد و در آینده نیز امیدوار است که بازهم در جمع این مردم حاضر شود.

🔹عضو فقهای شورای نگهبان با انتقاد از وضعیت جاده مزینان به داورزن گفت : این حق مردم مظلوم و ادب پرور این دیار نیست و متأسفانه کار چندانی برای تعریض و آسفالت آن انجام نشده است.

🔹آیت الله حسینی خراسانی خاطر نشان کرد: چند سال پیش به مزینان آمدم و از آن موقع تا کنون چندین استاندار با وعده های رسیدگی به وضعیت این جاده خطرناک تغییر کرده اند اما این راه همچنان به همان شکل مانده و جالب است بدانید من شماره تلفن آقای معتمدیان استاندار قبلی را گرفتم که به ایشان بگویم چرا وعده های شما عملی نشده ولی جوابگو نبوده و به محض دیدار با استاندار جدید قطعاً این موضوع را به وی انتقال خواهم داد.

 🔹مجتهد و فقیه عالیقدر آیت الله سید احمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است که بعد از استعفای آیت الله آملی لاریجانی جانشین وی در شورای نگهبان شد .

 

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">