‍ 🔴جاده آدمکش مزینان باز هم حادثه ساز شد/آقای استاندار خراسان رضوی به فریاد برسید :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

🔸ظهر روز 22 دی ماه یک دستگاه خودرو پراید به رانندگی بانوی مزینانی در مسیر جاده مزینان به داورزن بالاتر از  موتور آب شهید امین آبادی از جاده منحرف و واژگون شد که خوشبختانه به سرنشینان آسیبی نرسید.

🔸راننده این خودرو  در توضیح حادثه چنین می گوید: «ماشین وانت با سرعت از روبرو می آمد و به علت باریک بودن جاده و احتمال تصادف کمی ماشین را به سمت شانه ی خاکی هدایت کردم که افتاد داخل گودال و با از دست دادن کنترل فرمان، ماشین کمی از داخل جاده منحرف و خارج شد و  بعد هم افتاد پایین  و به یک طرف روی زمین کشیده شد!»

🔸شاهدان کویر مزینان بارها از حادثه ساز بودن این جاده انتقاد کرده و متأسفانه علی رغم حوادث ناگوار برای همشهریان مزینانی هنوز وضعیت تعریض و آسفالت آن در  پیچ و خم اداری و تأمین بودجه از سوی اداره راه و تعیین پیمانکار جدید مانده است که امیدواریم فرماندار جدید شهرستان که از زمان مدیریتشان در شهرداری داورزن در جریان چگونگی این راه آدمکش بودند تدبیری بکنند چون چندین شهردار و فرماندار بعد از ایشان آمدند و رفتند ولی قصه همان ماجراهای تکراری است و جان صدها مزینانی و غیر مزینانی در خطر .

🔸جاده مزینان در غرب خراسان رضوی حدود چهل و اندی سال پیش ساخته شد که از آن موقع تا حالا علی رغم وعده و وعیدهای ریز و درشت استانداران و نمایندگان ادوار مختلف و وزرایی که به بهانه سالگرد شهادت دکترعلی شریعتی مزینانی به این دیار سفر کرده اند هیچ تغییری نکرده و با خرابی بیشتر موجب تلفات جانی و مالی مردم مظلوم این منطقه شده و چندین خانواده مزینانی و دیگر روستاهای تابعه عزادار شده اند امیدواریم دولت انقلابی و استاندار جدید آن سردار نظری نگاهی به این سوی کویر داشته باشند.

🔸تاکنون مردم مزینان سخن از تأمین بودجه زیاد شنیده اند اما هرازچندگاهی یک پیمانکار می آید و چند برش در کنار جاده می زند و پیمانکار بعدی می آید و آن را پر می کند و پول خود را می گیرد و می رود.

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">