🔴تنبان گلی مسئولین در سیل های اخیر مضحک ترین نمایش خدمت :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

✍️این روزها وضعیت معیشتی مردم که تعریف چندانی ندارد اما بعضی از مسئولین کشوری و لشکری و وکلای مجلس گویا مجال خوبی یافته اند تا ناکارآمدی خود را با تنبان های گلی و پاچه های تا ساق رفته در سیلاب به نمایش بگذارند.

عکس هایی که این روزها توسط روابط عمومی ادارات و سازمان ها و نهادها از این مسئولین محترم به نمایش می گذارند در حقیقت داغی است بر دل مردم که به چشم ببینند کسانی که نمی توانند به آنها خدمتی کنند به سراغشان آمده اند تا بدبختی مردم را نظاره گر باشند.

🔺آقایان مسئول!

این عکس های کلیشه ای دردی را دوا نمی کند به پشت میزهایتان برگردید و از شعار دست بردارید و به دنبال حل مشکلات باشید شما باید میدان عمل را قبل از هر مصیبتی در دست بگیرید نه بعد از خطری که مردم را به بدبختی کشانده است.

اگر الگویتان مرد میدان سلیمانی است باید گفت او از هر دوربین و عکاسی فرار می کرد، حاج قاسم قبل از رسیدن طوفان وارد گود می شد نه وقتی گرد و غبار همه جا را فرا بگیرد. شرّ داعش را قبل از آنی که به مرز کشور برسد از سر دنیا پاک کرد.

آبرویی که حاج قاسم کسب کرده پیراهن و شلوار گلی نیست بلکه انگشتری است که در یک دست باقی مانده از او برجا ماند همان دستی که نوازشگر دل پیشکسوتان جنگ، والدین و فرزندان شهدا، رزمندگان محور مقاومت و گرفتاران در هر بلایی بود...

نمی دانم خوانده اید که او در وصیتنامه اش برای همین دستان خود چه گفته است اگر ندیده اید پس بخوانید: « خداوندا! در دستان من چیزی نیست؛ نه برای عرضه [چیزی دارند] و نه قدرت دفاع دارند، اما در دستانم چیزی را ذخیره کرده‌ام که به این ذخیره امید دارم و آن روان بودن پیوسته به‌سمت تو است. وقتی آنها را به‌سمتت بلند کردم، وقتی آنها را برایت بر زمین و زانو گذاردم، وقتی سلاح را برای دفاع از دینت به دست گرفتم؛ اینها ثروتِ دست من است که امید دارم قبول کرده باشی...»

🔺بله جناب آقای مسئول، این مرد میدان سپهبد شهید سلیمانی خطاب به شما چنین می گوید:
«در دوره حکومت و حاکمیت خود در هر مسئولیتی، احترام به مردم و خدمت به آنان را عبادت بدانند و خود خدمتگزار واقعی، توسعه‌گر ارزش‌ها باشند، نه با توجیهات واهی، ارزشها را بایکوت کنند.»

اکنون شما را به همان خون به ناحق ریخته حاج قاسم قسم می دهیم برگردید و خدمت کنید و نقش بازی ها را بگذارید برای وقت انتخابات! شما اکنون منتخبینی هستید که با رأی مردم برای خدمت برگزیده شده اید. راهکار بدهید، بودجه تصویب کنید، پول بدهید و مطمئن باشید در چنین شرایط سختی کار شما را مردان پرتلاش و در میدان هلال احمر و سازمان های مربوطه انجام می دهند...

شاید اگر شما تدبیر می کردید و یک راه شش کیلومتری روستایی را در غرب خراسان رضوی به نام دیار تاریخی مزینان بهسازی می کردید اکنون پدر و مادر و برادر بعضی از شهدای این منطقه زنده بودند و فدایی این جاده خراب نمی شدند!

🖌علی مزینانی عسکری

 

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">