دکتر مزینانی از افزایش امکانات ورزشی و آموزشی امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) خبرداد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ورزشکاران و شرکت‌کنندگان در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) از امکانات بیشتری بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران شهری و مسئولان اوقاف، به تازگی از بخش‌های مختلف آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) بازدید کرده و در جریان آن یکی از شبستان‌های این امامزادگان به وسعت ۳۰۰‌مترمربع افتتاح شد.

با افتتاح این محل، امکان اقامه نماز و برپایی مراسم برای زائران و نمازگزاران در داخل شبستان فراهم شده است و در روزهای شلوغ و بارندگی از این فضا استفاده خواهد شد.

مدیر آستان مقدس امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) درباره ساخت و تکمیل ۳شبستان دیگر به عنوان فعالیت‌های آینده این مجموعه، افزود: «در طرح توسعه امامزاده هزار و۶۰۰ مترمربع فضا برای ساخت شبستان‌ها در نظر گرفته شده که اکنون یکی از آنها آماده است و سایر شبستان‌ها هم تا تابستان سال آینده تکمیل می‌شود.»

 

«مهدی مزینانی» ادامه داد: «با توجه به استقبال گروه سنی کودکان تا بزرگسالان از باشگاه‌های ورزشی امامزاده، تا یک ماه آینده باشگاه به طبقه منفی۳، شبستان منتقل می‌شود که وسعتش هزار و ۱۰۰‌مترمربع است.»

 

وی با بیان اینکه بیش از ۸۵۰ نفر عضو باشگاه امامزاده هستند گفت: «با تغییر مکان باشگاه، شرکت‌کنندگان می‌توانند از امکانات بیشتری بهره‌مند شوند.»

 

یکی دیگر از بخش‌هایی که به‌زودی در آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع)  جابه‌جا خواهد شد، واحد آموزش است. این واحد اکنون در طبقه منفی ۲ شبستان قرار دارد و از ۲ اتاق تشکیل می‌شود اما به گفته مزینانی تا یک ماه آینده بخش آموزش به ضلع شمال آستان و داخل ساختمان ۷۰۰‌مترمربعی موقوفه شهید خداپرست انتقال می‌یابد.

مدیر آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) در این‌باره تأکید کرد: «با انتقال مکان، زمینه گسترش برنامه‌های آموزشی بیشتر می‌شود. چون با امکانات فعلی نمی‌توانستیم در تمام رشته‌ها کلاس برگزار کنیم.»

مزینانی مهم‌ترین دغدغه زائران را پیدا کردن جای پارک خودرو دانست و افزود: «با توجه به حضور شهردار منطقه۲ تهران در بازدید اخیر، مشکل جای پارک مطرح شد و ما هم چند مکان را برای ساخت پارکینگ طبقاتی پیشنهاد داده‌ایم تا توسط کارشناسان شهرداری بررسی و امکان‌سنجی شود.»

 

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

#️⃣شاهدان کویرمزینان در #آپارات https://www.aparat.com/shahedmazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">