مجروحیت شدید یک نوجوان بر اثر حمله ی سگ در مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

🔺موضوع لاینحل سگ های ولگرد و گله مدت هاست که موجب نگرانی خانواده ها شده و علی رغم تذکر مکرر مقامات محلی به ویژه شبکه بهداشت مبنی بر جمع آوری این حیوانات، بر تعداد آنها در مزینان افزوده شده است.

🔺حسین فطرتی پدر نوجوان دوارده ساله مزینانی که دو روز است نگران وضعیت جسمی فرزندش می باشد در گفت و گو با شاهدان کویر مزینان اظهار داشت: شورای اسلامی و دهیاری مزینان چند روز پیش با چاپ و پخش تراکت و نصب در معابر تأکید کرده اند که تصمیم دارند برای جمع آوری سگ های ولگرد و مهار سگ های گله اقدام کنند ولی در عمل هیچ کاری انجإم نشده و حتی یک تماس با ما نگرفته اند که از حال بچه ام خبر بگیرند.

🔺وی افزود: پسر من را یک سگ خانگی گاز گرفته آن هم در جایی که چندین خانوار زندگی می کنند و شاید برای فرزندان دیگر هم اتفاق بیفتد.

🔺این شهروند مزینانی تصریح کرد: دست پسر دوازده ساله من بیش از سی بخیه خورده و من و مادرش نگران این هستیم که مبادا خدای نکرده به بیماری هاری گرفتار شود و در زمانی که باید سر کلاس و درسش باشد بنا به تشخیص پزشکان بایستی یک هفته در بیمارستان امدادی سبزوار بماند.

🔺فطرتی با تشکر از دکتر و پرسنل درمان بستر داورزن که اقدامات اولیه در واکسینه کردن فرزندش و کارهای درمانی مناسب را فوری انجام دادند گفت: تا قبل از اینکه خانواده ای دیگر راهی بیمارستان شود آقایان مسئول در فرمانداری و بخشداری و بهداشت و شورا و دهیاری عوض اطلاعیه دادن های بیهوده برای جمع آوری سگ ها و دور کردن این حیوانات از محل زندگی مردم کاری بکنند چون بعید نیست دوباره بیماری سالک و هاری در مزینان و مناطق دیگر شهرستان زیاد شود.

 

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

 

#️⃣شاهدان کویرمزینان در #آپارات https://www.aparat.com/shahedmazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">