اقدام شایسته شاهدان کویرمزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

اقدام شایسته شاهدان کویرمزینان

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۷ ب.ظ

 یادواره شهدای پایگاه ایثار - مسجد سجادیهگروه فرهنگی شاهدان کویرمزینان در اقدامی شایسته همزمان با ایام آزاد سازی خرمشهر اقدام به ارسال پیام شهدای مزینان به شهروندان مزینانی نمود.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ پس از تغییر سامانه پیامکی شاهدان کویرمزینان به شماره 3000612828 و استقبال ویژه شهروندان مزینانی از پیامک های ارسالی در اقدامی شایسته از این پس بخشی از وصیتنامه شهدای مزینان در قالب پیام کوتاه برای شهروندان ارسال می گردد که اولین پیام انتخابی از وصیتنامه پاسدار شهید محمد اسدی مزینانی به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس به شماره تلفن همراه همشهریان مزینانی ارسال شد.
سامانه پیامکی جدید شاهدان کویرمزینان با مدیریت حسن دستمراد مزینانی یکی از فرهنگیان با سابقه مزینان اداره می شود که ضمن فعالیت برای آبادانی مزینان و در کنار تحصیل و تدریس در دانشگاه و مدارس منطقه پانزده تهران و آموزشگاه های معتبر آموزش پرورش با راه اندازی این سامانه اقدام به ارسال پیام به شهروندان مزینانی می نماید.
همزمان با ارسال پیام شهدا از سامانه جدید ؛ وبلاگ شاهدان کویرمزینان نیز از این پس با تهیه مطلب اقدام به معرفی شهید منتخب می نماید.

  • علی مزینانی

مزینان

مزینانی

نظرات  (۳)

  • زهرا مرادبیگی
  • مزینان تنهایک شریعتی ندارد معلوم می شود شریعتی های بسیاری از این روستا برمی خیزند

    پاسخ:
    پاسخ:

    باسلام وعرض ادب
    به حقیقت چنین است مزینان را زادگاه دانشمندان و اندیشمندان می دانند
    درود برشما
    خوشحالم که با وب زیبای شما که خاطرات شریعتی و کویرش را برایمان زنده می کند آشنا شدم انشاء ا... بیشتر میام واز مطالبتان استفاده می کنم

    پاسخ:
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    قدومتان را توتیای چشم خود می کنیم تشریف بیاورید
    سلام برمردم کویر و فرزند شایسته اش
    درود برشهدای مزینان
    آفرین برشاهدان کویرمزینان

    پاسخ:
    پاسخ:
    باسلام و عرض ادب
    ما را شرمنده ادب خویش کرده ای همشهری عزیز حضورتان را پاس می داریم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">