🔴برق مزینان با هزینه پنج میلیاردی به روز شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

🔴برق مزینان با هزینه پنج میلیاردی به روز شد

چهارشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۱، ۰۶:۳۸ ب.ظ

🔹سیدرضا دیواندری مدیر برق داورزن از به روز رسانی و تقویت سیستم روشنایی مزینان با هزینه پنچ ملیارد و دویست میلیون تومان خبر داد.

🔹وی افزود: تبدیل ۱۱۴۰۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به منظور رفع افت ولتاژ ،اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف و تعویض ۱۵ اصله پایه فشار ضعیف سد معبر و فرسوده با تلاش و همت کارکنان این اداره انجام شد.

🔹مهندس دیواندری در خصوص تقویت ولتاژ برق خاطرنشان کرد: نصب یک دستگاه ترانس ۱۰۰ کیلو وات به منظور رفع افت ولتاژ یکی دیگر از خدمات اداره برق داورزن در مزینان است که با موفقیت صورت گرفت.

 🔹نصب ۱۵ دستگاه چراغ خیابانی ال ای دی ۳۰‌وات به منظور بهبود شبکه روشنایی معابر و توسعه ۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف جهت تامین برق مشترکین جدید و رفع افت ولتاژ از جمله اقدامات این اداره در مزینان است که به نظر می رسد در ایام نوروز و محرم دیگر مشکلی وجود  نخواهد داشت اما در این روزهای سرد زمستانی بازهم نیاز است که تمامی همشهریان گرامی در هر نقطه از ایران عزیز با صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی به هموطنان خود کمک کنند تا از این نعمات بهره مند شوند.

 

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

#️⃣شاهدان کویرمزینان در #آپارات https://www.aparat.com/shahedmazinan

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">