شروع ثبت نام اعتکاف بانوان مزینانی در مسجد عاشورا :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

 

بانوان مزینانی همزمان با اَیّامُ البیض روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم ماه رجب(جمعه چهاردهم تا یکشنبه شانزدهم بهمن) در مسجد عاشورای مزینان معتکف می شوند.

👤حاجیه خانم فاطمه احمدی مزینانی:

🔹خدا را شکر پس از دوسال که به دلیل  بحران کرونا نمی توانستیم مراسم و مجالس مذهبی و فرهنگی را برگزار کنیم اکنون این توفیق نصیب همه ی ما شده و با همین نیت اولین برنامه اعتکاف را با حضور بانوان محترم مزینانی در مسجد عاشورا برگزار می کنیم و علاقه مندان می توانند با پرداخت مبلغ 200 هزارتومان در این برنامه معنوی شرکت نمایند.

🔹یادآور می شود خیرین نیکوکار و عزیزانی که نمی توانند به صورت حضوری در این مراسم حضور داشته باشند می توانند با نیت بهره مندی از مجالس ذکر و دعا برای سلامتی خود و خانواده و هدیه به روح درگذشتگان مخارج افطار این عزیزان را برعهده بگیرند.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویرمزینان در #آپارات https://www.aparat.com/shahedmazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">