حضور جمعی از مسئولین شهرستان داورزن در موقعیت پروژه باغ راه کاریز مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

🔹در این بازدید مسئولین اوقاف و امورخیریه، نمایندگان محیط زیست و منابع طبیعی ، بخشدار بخش مرکزی و نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر همراهان ضمن کاشت چند نهال از همت والای مردم مزینان در همراهی و کاشت هزاران اصله درخت در هفته منابع طبیعی تعریف و تمجید و این کار را در سطح منطقه کم نظیر توصیف کردند.

🔹حسین کهن بخشدار بخش مرکزی در گفت و گو با رضا مزینانی روس مدیر پروژه باغ راه کاریز مزینان قول اهدای شن ریزی به تعداد 20 دستگاه کامیون در این مسیر را داد.

🔹خبری دیگر حاکی است؛ با خرید 800 درخت  توت و شاتوت و یک هزار نهال گل محمدی تعداد کاشت درخت در باغ راه کاریز مزینان از مرز سه هزار عبور کرد.

🔹رضا مزینانی روس مدیر پروژه باغ راه کاریزمزینان با اعلام این خبر ضمن تشکر از همراهی آحاد مردم مزینان به ویژه خیرین نیکوکار اظهار داشت: چشم و امید ما اول به توجه و عنایت خداوند متعال و پس از آن به دستان پر مهر مزینان دوستان است که شکر خدا ما را در این عرصه تنها نگذاشته اند و همه با هر توانی به مصداق قلمی یا قدمی یا درمی به یاری مان آمدند و امیدواریم در تداوم این راه بازهم کمک حال ما باشند.

🔹وی افزود: با اعتماد به همین یاری رسانی همشهریان گرامی تعداد 1800 اصله نهال گل محمدی و توت و شاتوت پیش خرید و به زودی وارد مزینان می شود که بخشی از هزینه به صورت نقدی پرداخت شد و بخشی دیگر را طی چند فقره چک خریداری کردیم.

🔹این آبادگر مزینانی با دعوت از تمامی صنوف به ویژه صنف سنگشورها خاطرنشان کرد: مزینان متعلق به تمام اقشار مزینانی است اما در این روزها که ان شاءالله بهار صنف سنگشویی هاست انتظار داریم ذکات کسب رزق حلال خود را به این باغ راه اختصاص بدهند که به یقین نسل های بعدی با تماشای این سبزی دعاگوی آنها خواهند بود.

 

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویرمزینان در #آپارات https://www.aparat.com/shahedmazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">