مراسم جشن ولایت همزمان با سالروز واقعه غدیر خم در مزینان برگزار شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

👤حاج علی اصغر تاج مزینانی مسئول ستاد برگزاری مراسم عیدغدیرخم در مزینان:

🔹خدا را شکر و سپاس که یک بار دیگر توفیق برگزاری جشن ولایت و امامت مولای متقیان علی علیه السلام را به همه ی ما عنایت فرمود و توانستیم امسال نیز با کمک های بی دریغ دوستداران امام مظلوم شیعه میزبان مردم ولایتمدار و محب اهل بیت علیهم السلام در هیئت محترم ابوالفضلی باشیم.

🔹در همین راستا با کمک و یاری خادمان بی ادعای امیرالمؤمنین به ویژه جوانان عزیز مزینانی طبق برنامه ریزی قبلی از ساعت 10 صبح ویژه برنامه جشن عیدغدیر با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه امام هشتم آغاز شد و در ادامه با اجرای شعر خوانی محمدمهدی تاج و فرهنگی پیشکسوت محمود اسلامی و اجرای سرود گروه پایگاه کوثر مزینان و مداحی کربلایی علیرضا معلمی از سخنرانی خطیب ارجمند مزینانی و امام جمعه موقت داورزن حجت الاسلام حاج شیخ محمدتقی معلمی فر پیرامون فضایل مولی الموحدین امام علی علیه السلام بهره مند شدیم.

🔹یکی دیگر از برنامه های ستاد غدیر مزینان تقدیر از گروه سرود دختران پایگاه کوثر و همچنین هدیه به دارندگان یکی از نامهای مبارک امام علی علیه السلام بود که تمامی این هدایا و اطعام ناهار با کمک مردمی صورت گرفت و هرچند هنوز بخشی از مبالغی را که هزینه کرده ایم بدهکار هستیم اما مطمئنیم خیرین نیکوکار ما را تنها نخواهند گذاشت.

🔹باردیگر لازم است تا از تمامی عزیزانی که به دمی، یا درمی، و قدمی و قلمی در برگزاری این مراسم تلاش کردند به ویژه مجری خوب برنامه جناب آقای غلامرضا تاجفرد، هیئت امنای محترم هیئت ابوالفضلی ، شورای اسلامی و دهیاری و پایگاه های مقاومت شهدا و کوثر مزینان تقدیر و تشکر نمایم اجر همگی با صاحبان اصلی این مراسم باشکوه و ان شاءالله در قیامت نیز از شفاعت مادر سادات بهره مند شوند.

شایان ذکر است طی مراسمی دیگر در بعد از ظهر روز جمعه شانزدهم تیرماه بانوان مزینانی با حضور در هیئت بیت الرقیه(س) مزینان که به همت گروه به سوی ظهور برگزار شد روز عید غدیر را جشن گرفتند.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویرمزینان در #آپارات https://www.aparat.com/shahedmazinan

شاهدان کویر مزینان در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/sh_mazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">