نماینده مردم سبزوار به همراه فرماندار شهرستان داورزن از طرحهای عمرانی مزینان بازدیدکردند :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بخش عمده ای از تحقق حماسه اقتصادی به دوش مسوولان است

پس  از تعطیلات چندروزه تابستانی و شروع کار مجلس شورای اسلامی ، نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، داورزن ،جوین ،جغتای ،خوشاب و ششتمد در خانه ملت برای سرکشی و آگاهی از مشکلات و پیشرفت طرح های فرهنگی و عمرانی  راهی شهرستان داورزن شد .

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ در این سفر رمضانعلی سبحانی فر به همراه فرماندار شهرستان داورزن روز جمعه نوزدهم مهرماه با حضور در مجتمع خدمات بهزیستی مزینان از پروژه در حال ساخت این مجتمع بازدید کرد .

نماینده سبزوار همچنین از مجتمع فرهنگی هنری دکتر علی شریعتی مزینانی که بیش از یک دهه از شروع ساخت آن می گذرد دیدن  نمود  و پس از آن به همراه جمعی از اهالی و اعضاء شورای اسلامی مزینان راهی مسجد جامع شد و در جمع مردم مومن مزینان سخنرانی نمود و بر آبادانی و عمرانی مزینان تأکید کرد.

در ادامه مهدی مزینانی آزاده رئیس شورای اسلامی مزینان پیرامون مشکلات مزینان از جمله آسفالت خیابان و کوچه ها و ساخت کارخانه پتروشیمی مزینان که مورد موافقت استاندار قرار گرفته و انجام نشده است و همچنین  عدم حضور پزشک عمومی در درمانگاه مزینان و همچنین خرابی جاده مزینان به داورزن توضیحاتی ارائه کرد.

اینکه پس از مدتی نماینده سبزوار و فرماندار شهرستان داورزن به مزینان تشریف فرما شده اند را به فال نیک می گیریم و امیدواریم خواسته های به حق مردم رنج کشیده مزینان نیز که توسط رئیس شورای اسلامی و دیگر شهروندان مطرح شد بر آورده شود.

یکی از این خواسته های مکرر پیگیری اعلام شهریت مزینان است که پیش از این نماینده سبزوار در محل فرمانداری شهرستان قول پیگیری و مساعدت داده بود ولی تا این تاریخ نه تنها مزینان شهر نشد که بخش و بخشداری هم به روستایی دیگر انتقال یافت و  تعداد اعضاء شورای اسلامی آن هم به دلایل بی خبری مسئولین از تعداد نفوس مزینان به سه نفر تنزل پیدا کرد.

متأسفانه بعضی از افراد غیرمسئول که به تازگی در ادارات و دستگاه های دولتی پست و مقامی گرفته اند سعی دارند تا بین مردم شهرستان شایع نمایند که بین مردم مزینان و داورزن اختلاف وجود دارد در حالی که اگر به انتخابات جدید مجلس شورای اسلامی نظری داشته باشند خواهند دید که مزینانی ها به یکی از نامزدهای انتخاباتی داورزن حتی از خود داورزنی های عزیز بیشتر رأی داده اند و جالب تر اینجاست که این افراد منظور نظر،  خودشان هم داورزنی نیستند ولی برخود لازم می دانند که به اصطلاح از شیوه ی تفرقه بینداز و حکومت کن استفاده نمایند تاشاید چند روزی بیشتر در دستگاه دولتی کار نمایند غافل از آنکه مردم فهیم داورزن و دانای مزینان به خوبی از این دسیسه ها آگاهی دارند و یک دل و متحد برای عمران و آبادانی شهرستانشان مجاهدت می نمایند و نیاز به دایه ی مهربانتر از مادر ندارند.

شاهدان کویرمزینان به این دوستان نا آگاه هشدار می دهد که دست از تفرقه افکنی بردارند و گرنه به زودی اسامی آنان با مدارک موجود را فاش و در اختیار مسئولین قرار خواهد داد .

همگان به خوبی از تاریخ مانا و نامی مزینان خبر دارند و می دانند این خطه ی تاریخی هزاران سال برتارک زرین تاریخ می درخشد و همیشه مردمانش سربلند زیسته اند و زیر بار حرف زور کمر خم نکرده اند و چه بسا به خاطر دلیرمردی نام آورانش روزگاری اینجا را دیار مرزبانان نام نهاده اند و درعصر حاضر تقدیم بیش از هفتاد شهید و ده ها ایثارگر و جانباز و آزاده در دفاع مقدس سند گویای این ادعاست لذا تمامی فرزندان این سرزمین چه مزینانی و چه داورزنی می کوشند تا مزینان به جایگاه حقیقیش برگردد که پیشرفت و آبادی مزینان یعنی پیشرفت و آبادانی داورزن و سبزوار و خراسان بزرگ.

نمایندگان متعهد شهرستان هم به خوبی می دانند استان شدن سبزوار با برآورده شدن این خواسته ی برحق مزینانی ها به آسانی محقق می شود و هرچه تعداد شهر و شهرستان در این خطه افزایش یابد بیهقیان به استان سربداران نزدیکتر می گردند و لذا باید آنان نیز در پایتخت تلاش وافر و سعی مجدانه نمایند تا این آرزو برآورده گردد چون چهارسال دوره ی  نمایندگی خیلی زود می گذرد.

امیدواریم مسئولین قبل از آنی که این سخنان را تهدید بدانند لحظه ای تأمل نمایند و ببینند چاره ی کار کجاست.


  • علی مزینانی

نظرات  (۳)

  • از شهرستان داورزن
  • دوست عزیز جنگ رسانه ای راه انداخته اید. اقای صدخرو نیوز من این علی قاسمی کیا رو می شناسم .بزرگش کردم فقط بغل هم نخوابیدیم .زیرو بمش دست منه.بدان این شخص فقط حب ریاست دارد وبس وگرنه دلش به حال مردم صدخرو هم نمی سوزه گند برخی کاراش زمانی در میاد که شما صدخروی ها هم راه به جایی ندارید ایشان یکی از علل عقب ماندگی شهرستان داورزن هستند تاکنون شما می باید شهر میشدید تندروی های همین شخص صدخرو را به 50 سال عقب ماندگی تقسیماتی انداخت متاسفانه همیشه ظاهر را می بینید وگول ظاهر این شخص را می خورید احساسات در کار خبری در رسانه نه برای شما و نه داورزن نیوز جایز است با اتحاد شما رسانه ها تفرقه را دور کنید نگذارید دیگران هم از آب گل آلود ماهی بگیرند من این نظر رو برای داورزن نیوز ورسانه های دیگر هم میذارم دلسوز شهرستان باشید نه شهر یا روستای خودتان

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    همشهری گرامی
    این همان احساس خطری بود که ما چندروز پیش در شاهدان کویرتذکر دادیم تفرقه بزرگترین بلایی است که به جان شهرستان ما افتاده است در سایه ی اتحاد و در پرتو مدیریت مدیران دلسوز ، شهرستان و حومه می تواند یکی از بزرگترین مناطق ایران شود .
    وقتی مطلب بازدید آقای سبحانی فر نماینده ی محترم سبزوار و مطلب حاشیه ای آن را در شاهدان کویرگذاشتیم بسیاری از همشهریان مزینانی و داورزنی باتماس تلفنی و اظهار نظر تشکر و حمایتشان را اعلام کردند
    پیشرفت داورزن یعنی پیشرفت مزینان پیشرفت مزینان یعنی پیشرفت داورزن واین درباره تمامی روستاها صدق می کند
    بله دو دستگی وقومیت گرایی هیچ چیزی را حل نمی کند
    ای کاش الفاظی که دوستان به کار می برند را کمی تأمل نمایند
    یاحق
    برادر چاره کار داخلی است!!!!!!!!!!!!!!!! از ماست که بر ماست!!!!!!!!!


    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    چه بگویم که ناگفتنش بهتر است
  • مجتبی ذوالفقاری - جاورتن
  • سلام و درود
    خسته نباشید
    راستش پیش از هر چیز باید از شما سپاسگزاری کنم.دست مریزاد
    بین جاورتن و مزینان پیوندهای مشترک بسیاری هست که والاترینشون شهید محسن جاورتنی هستند که این خودش دو روستا رو به هم نزدیک تر میکنه.چه آنکه هر جوان ایرانی مزینان رو به خاطر شریعتی و شریعتی رو به خاطر خاک دانشخیز مزینان دوست داره...
    باید بگم که شیوه ی نگارش شما خیلی عالی یه
    خوشحال می شم باز هم به تارنمای کوچیک ما سر بزنید
    تا بعد...یاعلی

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    به یقین همین گونه است که شما می فرمایید ما با جاورتنی های عزیز قوم خویشیت فراوانی داریم
    از اینکه مطالب شاهدان کویرمزینان مورد قبول شما فرهیختگان قرار گرفته خداراشاکریم و باید اعتراف کنم که وقتی تارنمای شما را دیدم از سبک نوشتاری و به کار بردن عبارات و کلمات ادبی در آن بسیار لذت بردم
    چشم از این پس مارا یکی از مخاطبان و خوانندگان پروپاقرص گلستانتان بدانید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">