مهدی مزینانی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی شبکه تهران منصوب شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


یک مزینانی مدیر روابط عمومی شبکه تهران

با حضور سعیدمقیسه مدیر شبکه تهران ،مهدی مزینانی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی شبکه تهران معرفی و منصوب شد.

به گزارش شاهدان کویر مزینان به نقل از شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)؛مدیر کل روابط عمومی صداوسیما با اشاره به تعامل شبکه تهران سیما با رادیو تهران اضافه کرد: استفاده و به کارگیری از ظرفیت‌های دو رسانه رادیو و تلویزیون در کنار یکدیگر یک اتفاق مبارک و شایسته در حوزه رسانه است

سید تقی سهرابی تاکید کرد: روابط عمومی به عنوان پشتوانه مدیریت هر مجموعه است که باید ظرفیت ها و توانمندی های مغفول شده را شناسایی کند .
سید تقی سهرابی در مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی شبکه تهران که با حضور سعید مقیسه (مدیر شبکه تهران) و جمعی از مدیران شبکه تهران چهارشنبه، 17 شهریور برگزار شد، گفت: باید با برنامه‌ریزی، پیگیری بیشتر و شناخت ظرفیت‌ها و بسترهای نوین فعالیت در روابط عمومی، در حوزه رسانه طرحی نو در جهان رسانه‌ای ارائه دهیم .

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما با بیان اینکه معرفی رسانه‌های اسلامی – ایرانی یکی از ماموریت‌های سازمانی ما به شمار می‌رود، افزود: برای تحقق این ماموریت در سازمان باید تلاش جدی و اثرگذار در تولید و ارائه پیام در رسانه داشته باشیم .

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در پایان این مراسم با تکریم و قدردانی از زحمات و فعالیت‌های فرشید سعیدی مدیر قبلی روابط عمومی شبکه تهران تصریح کرد: خدا را شاکریم که مدیران متعهد و متخصص مسؤولیت روابط عمومی سازمان را بر عهده دارند که باید از زحمات آنها تشکر و قدردانی کرد .
در ادامه این مراسم "مهدی مزینانی" به عنوان مدیر جدید روابط عمومی شبکه تهران معرفی و منصوب شد .

بنا بر این گزارش، این انتصاب با هماهنگی مدیر شبکه تهران انجام شد و در حکم مدیر جدید روابط عمومی شبکه تهران، برقراری ارتباط و تعامل موثر با همکاران بر اساس اهداف سازمان، استفاده از ابزارهای جدید و شیوه‌های علمی ارتباطی در همه فعالیت‌های تعریف شده برای دستیابی به وجوه متنوع افکارعمومی و اطلاع‌رسانی به موقع و مفید از عملکرد حوزه مربوطه به مخاطبان درون و برون سازمانی مبنای عمل و رویکرد به عنوان ماموریت به ایشان ابلاغ شد .

شاهدان کویرمزینان ضمن تبریک به جناب آقای مهدی مزینانی که مدت طولانی است در روابط عمومی شبکه پایتخت مشغول به فعالیت است برای ایشان و تمامی شهروندان موفق آرزوی توفیق و سربلندی دارد.

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

  • علیرضا صانعی
  • باسلام وخسته نباشید لطفا درصورت امکان عکس اقا مهدی راروی صفحه بگذارید ممنونم

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    چشم
    برای ایشان پیام فرستادم عکس بفرستد به محض دریافت اقدام می شود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">