ایجاد حریم امنیتی در مهدکودک مزینان + عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ایجاد حریم امنیتی در مهدکودک مزینان + عکس

جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۹ ق.ظ

پس از سالها انتظار به همت مسئولین مجتمع خدمات بهزیستی مزینان  فضای مهدکودک این منطقه دارای حریم امن شد

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از مدیر روابط عمومی بهزیستی مزینان ؛ پس از گذشت بیش از سه دهه از بنای مهد کودک در شمال مزینان با تدبیر مدیر این مهد و مجتمع خدمات بهزیستی مزینان، بخشی از محوطه باز داخل مجتمع حصارکشی شد تا کودکان مزینانی با خیال راحت بتوانند ورزش و تفریح نمایند.

این محوطه پیش از این هیچ گونه امنیتی نداشت و حیوانات آزاد در منطقه به راحتی می توانستند به آنجا نفوذ نمایند که این امر موجب ترس و وحشت  نونهالان و نوگلان مزینانی می شد لذا با توجه به فعالیت مجدد مهد با مدیریت خانم گلستانی که مدتی است به عنوان یک جهادگر اقدامات مفیدی را در مزینان از جمله؛ احداث ساختمان مجتمع خدمات بهزیستی مزینان و تأسیس موسسه خیریه نرجس خاتون  و... انجام داده است این بار نیز با در نظر گرفتن سلامت روانی فرزندان مزینانی این فضا را در اطراف مهد کودک ایجاد کرده است.

وی که مربی گری را سالها پیش در مهد کودک مزینان تجربه نموده است در حال حاضر علاوه برکمک به کهنسالان و معلولین در زمینه آموزش به خانواده ها نیز به ویژه فرزندان مزینانی تلاش زیادی می نماید.

طبق آخرین اطلاعات تکمیلی از روابط عمومی بهزیستی مزینان ؛ ساختمان مجتمع با پیشرفت خوبی در حال آماده شدن است و نیاز به کمک بیشتر خیرین نیکوکار و نوعدوست مزینانی و غیر مزینانی می باشد.

شایان ذکراست ، بیشترین کمک به این مجتمع و کارهای عام المنفعه در مزینان توسط خیرین مزینانی صورت گرفته که به زودی فهرستی از نوع کمک این شهروندان در شاهدان کویرمزینان منتشر خواهد شد.

این گزارش می افزاید ؛ در سفر اخیر خانم شکیب مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان رضوی این مقام مسئول از روند کار مجتمع خدمات بهزیستی مزینان ابراز خرسندی و از مسئولین و خیرین تشکر و قدردانی کرد.




با تشکر از مهدی تاج مزینانی به خاطر ارسال عکسها
  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

سلام
ما هم از شما و آقای تاج تشکر می کنیم.

پاسخ ما
باسلام وعرض ادب
نظر لطف شماست استاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">