کارگاه آموزش و پیشگیری از اعتیاد در مزینان برگزار شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

کارگاه آموزش و پیشگیری از اعتیاد در مزینان برگزار شد

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۴۵ ب.ظ

به همت موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان کارگاه آموزش و پیشگیری از اعتیاد با حضور کارشناس اداره بهزیستی شهرستان داورزن  در مجتمع خدمات بهزیستی مزینان برگزار شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س)؛ در ادامه برگزاری کلاسهای آموزش و پیشگیری که با تلاش  مدیر عامل موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان  برگزار می گردد این بار با حضور  محمد یامی کارشناس اداره بهزیستی شهرستان داورزن کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

در این کارگاه که  دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی دخترانه و مدرسه پسرانه مزینان و تعدادی از اولیاء کودکان پیش دبستانی امیدان نبی(ص) شرکت داشتند نکات آموزشی در باره راههای مقابله با اعتیاد و قرصهای ویتامین زا و توهم زا آموزش داده شد که مورد استقبال قرار گرفت.

این کارگاه آموزشی  با پرسش و پاسخ شرکت کنندگان  به پایان رسید .

در پایان گلستانی مدیرعامل موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) از زحمات سعادتی مدیر مدرسه راهنمایی پسران و  شریف نیا مدیر خوابگاه دبیرستان شبانه روزی دختران که موسسه را در ارتباط با برگزاری این کارگاه آموزشی یاری کردند تقدیر و تشکر نمود.


نظرات  (۲)

«علی (ع) آشکارترین حقیقت و مترقی ترین مکتبی است که در شکل یک موجود انسانی تجسم یافته است. .واقعیتی است بر گونه اساطیر و انسانی است که هست از آن گونه که باید باشد و نیست.و همسرش فاطمه (س) نمونه ایدئال زن که می تواند شد وکسی نیست.وحسین (ع) و زینب خواهر وبرادری که چنان انقلاب عظیمی در تاریخ پدید آوردند که آزادی را آبرو داد و استبداد و استحمار را رسوا ساخت.»
(دکترعلی شریعتی/م.آ.21/فاطمه فاطمه است/ص32)

میلاد حضرت امیر (ع) بر شما مبارکـــــــ.../
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
باسلام وعرض ادب
دیگر هیچ نتوانم گفت جز نبریک
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است
جان من، جانان من، روح و روان من علی است
تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی
شکر لله حاصل عمر گران من علی است
میلاد امام علی(ع) مبارک باد

پاسخ:
پاسخ:
باسلام وعرض ادب
میلادش مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">