مزینانی تاکید کرد: استفاده از پتانسیل‏ های پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی گیلان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مدیرکل راهبردی پژوهشی فناوری معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی گفت: توجه مادی و معنوی به پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی گیلان می ‏تواند پتانسیل‏ های بالقوه آن را به بالفعل تبدیل کند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛دکتر سید مصطفی حسینی مزینانی در حاشیه نشست تخصصی معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی گیلان و اعضای هیات علمی تخصصی پژوهشکده محیط زیست در گفت‏گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان، گفت: امروزه مسائل زیست محیطی از مهمترین برنامه‏ های کشور است و از آنجاییکه گیلان از محیط زیست بسیار ارزشمندی برخوردار است، استفاده از  امکانات پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی در جهت حفظ این اکوسیستم می‏تواند موثر باشد.

وی افزود: آلودگی‏ های زیست محیطی به ویژه بحث پسماند گیلان از جمله اموری است که باید جدی‏ تر به آن پرداخته شود و استفاده از نیروهای متخصص پژوهشکده و اجرایی کردن مقالات پژوهشی در حل این مساله ضروری است.

مزینانی گفت: امروز به گیلان آمده ‏ام تا شاهد فعالیت‏های پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی گیلان باشم و گزارشات خوب و شفافی را از فعالیت‏ها دریافت کردم.

وی اضافه کرد: با مدیریت جدیدی که در این پژوهشکده منصوب شده است شاهد جهش‏های خوبی در فعالیت‏های این پژوهشکده بوده ‏ایم.

وی ادامه داد: اقلیم و جغرافیای خاص گیلان نیاز دارد که بیش از این به مسائل زیست محیطی آن توجه شود و توجه و حضور مدیران دفتر مرکزی و حمایت‏های مادی و معنوی از این پژوهشکده پتانسیل‏های بالقوه را به بالفعل تبدیل خواهد کرد.

مزینانی تصریح کرد: طرح‏های مناسبی در این پژوهشکده انجام شده است و طرح‏های دیگری هم در دست اجرا دارد که می‏تواند در جهت تحقق اهداف حفظ محیط زیست استان بسیار موثر باشد.

  • علی مزینانی

نظرات  (۲)

  • شرکت تحلیلگران اطلاعات و نوآوران داتیس
  • www.dattis.ir
  • شرکت تحلیلگران اطلاعات و نوآوران داتیس
  • www.dattis.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">