مزینانی: مسکن مهر زیرساخت شهری قوی ندارد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مزینانی: مسکن مهر زیرساخت شهری قوی ندارد

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ
مسکن مهر بدون رعایت ضوابط شهرسازی و زیرساخت‌های شهری ساخته شده است که در این زمینه می‌توان دو راهکار ارایه داد که یکی حذف کلی این پروژه و دیگری تامین اعتبار مالی از طریق مجلس است.

رئیس جمهور منتخب برای انتخاب وزیر‌راه‌شهرسازی در ابتدای کار با انجمن‌های صنفی مشورت کرد که گزینه اول همگی آن‌ها متفق القول دکتر آخوندی بود.

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از ایلنا ؛محمد مزینانی عضو هیات مدیره جامع مهندسان شهرسازی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اولین انتخاب وزیر پیشنهادی بدون استثنا چه در میان دانشگاهیان و چه انجمن‌های صنفی عباس آخوندی بود، بنده دراین خصوص با تمام روسا صحبت کرده‌ام و تمامی متفق القول گزینه انتخابی‌شان گزینه اعلام شده بود.
عضو هیات مدیره جامع مهندسان با اشاره به شایستگی آخوندی افزود: سوابق درخشان در 4 سال وزارت و هم چنین نگاه اقتصادی وی به مسایل علاوه بر نگاه مهندسی اصلح بودن ایشان را برای وزارت راه و شهرسازی تایید می کند.

وی تصریح کرد: روحانی رئیس‌جمهور با انتخاب فردی از قلب انجمن‌های تخصصی راه، برای این گروه احترام قایل شد که امیدوار هستیم این رویه ادامه‌دار باشد.

مزینانی در ادامه سخنان خود یکی از چالش‌های اصلی موجود در راه و شهرسازی را مسکن مهر دانست و اظهار داشت: مسکن مهر بدون رعایت ضوابط شهرسازی و زیرساخت‌های شهری ساخته شده است که در این زمینه می‌توان دو راهکار ارایه داد که یکی حذف کلی این پروژه و دیگری تامین اعتبار مالی از طریق مجلس است.

وی تصریح کرد: مسکن مهر زیرساخت شهری قوی ندارد و برای از میان برداشتن این مشکل نیاز یه یک اعتبار مالی، ملی است.

مزینانی با اشاره به مسکوت ماندن طرح جامع شهرسازی در مجلس افزود: کمیسیون عمران برای اجرایی شدن این طرح باید فعالیت‌های ویژه‌ای انجام شود.

وی ادامه داد: نگاه ملی در وزارت‌خانه به مسکن و شهرسازی وجود دارد در صورتی که نمایندگان مجلس به صورت اجرایی نگاه می‌کنند ما باید حوزه اجرایی را از وزارت خانه به شهرداری واگذار کنیم و وزارتخانه نظاره‌گر و برنامه‌ریز مدیریتی شهرسازی به صورت ملی باشد.

عضو هیات مدیره جامع مهندسان شهرسازی ایران با ذکر راهکارهای پیشنهادی خود برای حل مشکلات این حوزه افزود: همکاری با دانشگاه‌ها و انجمن‌های صنفی می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد، همچنین با تفکیک وزارت شهرسازی و راه می‌توان خسارتی را که این دو حوزه به خصوص شهرسازی به دلیل بها دادن بیشتر به راه در چند سال اخیر متحمل شده است جبران شود.

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

  • پایگاه اینترنتی و جامع «منتظران ظهور»
  • گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم... کاش می‌شد بهت نزدیک شم

    گفتی: و اذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال

    ...هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد کن (اعراف/۲۰۵) ::.

    با سلام .
    پیشاپیش روز جدید را به شما و خوانواده ولایت مدارتان تبریک عرض مینماییم
    از شما دوستان تقاضا دارم ما را از دعاهایتان محروم نفرمایید .
    امید وارم ما را در جمع دوستان خود بپیوندید
    ارادتمند شما : مجتبی افشین
    مدیریت وبسایت: پایگاه اینترنتی و جامع «منتظران ظهور»
    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    باافتخار لینک شدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">