ناهید مزینانی، هنرمند ناشنوا :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ناهید مزینانی، هنرمند ناشنوا

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۴۷ ب.ظ


ناهید-مزینانی

شاهدان کویرمزینان ؛ فرزندان مزینان در هرگوشه ای از این کره ی خاکی که هستند همچون ستاره ای فروزان می درخشند و پرتو افشانی می کنند فرقی نمی کند سالم یا تنی مریض داشته باشند دارا باشند یا ندار، مهم این است که مزینانی اند و باید بلند همتی خود را اثبات نمایند.

ناهید مزینانی دختر محمد مزینانی (حیدری) اکنون به عنوان یک عضو ثابت خبرنامه فعالیت می کند و همه ی اطرافیان را مجذوب تلاش خود نموده است من که اورا ندیده بودم و برای اولین بار اسمش را به عنوان گرافیست در ردیف هیئت تحریریه دیدم واصلا خبر نداشتم که نه می شنود و نه تکلم می کند به سراغش رفتم و تازه فهمیدم که او کیست! و به پدر و مادر مهربان و ایمانیش به خاطر پرورش چنین خانمی درود فرستادم پدر بزرگوار ناهید یکی از خادمین و به قول دوستان پایه ی ثابت مهدیه ی مزینانی هاست که با کاربنایی (استاد گچ کاری) و در حقیقت با عرق جبین و کدیمین زندگی پر برکتی دارد اینک زندگینامه ی ناهید را از زبان خودش بخوانید ...

ناهید مزینانی

من ناهید مزینانی هستم و در سال ۱۳۶۱ بدنیا آمدم و از سال ۶۴ تا ۷۳ در مدرسه ناشنوایان شماره ۴ درس خواندم و برای دبیرستان در مدرسه ناشنوایان شماره ۲ درس خواندم از همانجا رشته گرافیک انتخاب کردم و سال ۷۸ دیپلم گرفتم و در سال ۷۸ برای پیش‏دانشگاهی هنر به مدرسه عادی رفتم و سه ماه در مدرسه عادی درس خواندم به علت مشکل شنوایی متوجه نمی‏ شدم به مدرسه ناشنوا شماره ۲ رفتم در همانجا ادامه دادم تا سال ۷۹ دوره متوسطه را تمام کردم.

در سال ۸۵ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق (قیامدشت) رشته گرافیک شرکت کردم و قبول شدم و فوق دیپلم را در آنجا گرفتم.
در سال ۸۸ تا ۸۹ در کانون فرهنگی، کارهای طراحی و بنر و مجله انجام می‏ دادم و در آخر سال ۸۹ سر کار جدید رفتم و از کارهایم خوششان آمد و الآن در آنجا کارم را ادامه می ‏دهم (طراحی و روزنامه و مجله) کار می ‏کنم.
خلاصه:
سال ۶۴ تا ۷۳: آمادگی تا سوم راهنمایی
سال ۷۴ تا ۷۸: اول دبیرستان تا سوم دبیرستان
سال ۷۸ تا ۷۹: پیش ‏دانشگاهی هنر
سال ۸۵ تا ۸۷: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق (قیامدشت)
نمایشگاه:
در نمایشگاه مدرسه و دانشگاه شرکت کردم.

منبع :سایت دفتر فرهنگ معلولین

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

من تقریباً این خانم رو میشناسم واقعا هنرمنده و از استعداد بالایی برخورداره. امیدوارم مسئولین او را حمایت کنند تا بتواند پیشرفت بیشتری داشته باشد.

پاسخ ما
باسلام وعرض ادب

در هنرنمایی ناهید و توانایی او فقط باید گفت آفرین به پدر ومادر زحمتکششان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">