معرفی زندگینامه شهید تاج مزینانی در تلویزیون :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

معرفی زندگینامه شهید تاج مزینانی در تلویزیون

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۳۹ ب.ظ

                                                    

همزمان با زاد روز میلاد باسعادت امام جود و سخاوت حضرت جوادالائمه(ع)  برنامه آفتاب مهربانی شبکه جهانی جام جم مزین به نام شهیدمحمدرضاتاج مزینانی شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ پس از هماهگنی و حضور خانواده شهیدان علی ، محمد وحسین شهیدی مزینانی  در شبکه سه سیما ، بار دیگر همزمان با فرخنده میلاد امام نهم شیعیان، حجت الاسلام محمدتقی تاج مزینانی برادر شهید محمدرضا تاج در  برنامه صبحگاهی آفتاب مهربانی شبکه جام جم حضور یافت و به مدت نیم ساعت در باره زندگینامه شهید به نقل خاطره پرداخت.

برنامه آفتاب مهربانی یک از برنامه های بسیار خوب وپر مخاطب شبکه ی جهانی جام جم است که با هنرنمایی مجریان توانمند تلویزیون ازجمله بهمن هاشمی اجرا می شود و هر روز در این برنامه با دومیهمان ویژه گفتگو می نمایند.

از دیگر قسمت های این برنامه ی وزین زنده نگهداشتن یاد شهدا و ایثار گران است که این بار با هماهنگی گروه فرهنگی شاهدان کویر و ستاد یادواره شهدا وایثارگران مزینان زندگینامه شهید تاج مزینانی برای جهانیان بازگو شد.

حجت الاسلام محمدتقی تاج مزینانی در این برنامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی مزینان گفت : مزینان در هشتاد کیلومتری سبزوار قراردارد و مردم مزینان افتخارمی کنند که بیش از هفتاد شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند

وی در ادامه به ابعاد شخصیتی شهید محمدرضا تاج مزینانی پرداخت و گفت: شهید محمدرضا یک روستایی کشاورز زاده بود که صبح تا غروب در خدمت پدر بود و در کار کشاورزی به ایشان کمک می نمود و سپس تا پاسی از شب در پایگاه بسیج شهدای مزینان فعالیت می کرد.

وی افزود: محمدرضا چندین بار به جبهه اعزام شد و در سفر آخر با خوابی که دیده بود یقین داشت که شهید می شود لذا سعی می کرد اعضا خانواده را برای خبر شهادتش آماده نماید . او در وصیتنامه اش درخواست کرده بود که برایش گریه نکنند و برای همین مادرش با دستان خودش او را در داخل قبر گذاشت وشهادتش را تبریک گفت بدون آنکه اشکی بریزد.

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

  • مهدی تاج مزینانی
  • سلام ، ممنون از اطلاع رسانیتان فقط حیف که ما از دیدن این برنامه محروم بودیم . یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">