نگرانی مزینانی ها از اوضاع سوریه :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

نگرانی مزینانی ها از اوضاع سوریه

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۱۷ ق.ظ

023 عکسها | http://shariati.nimeharf.com

پس از انتشار تصاویر آرامگاه غریب معلم شهید انقلاب دکتر علی شریعتی مزینانی در شاهدان کویر ، یکی از هنرمندان مزینانی به نیابت از مردم مزینان، نگرانی خویش را با ارسال دلنوشته ای از اوضاع سوریه اعلام نموده است و این دلواپسی پس از یورش ناجوانمردانه گروه های معارض سلفی و ناجوانمردان وهابی به تربت پاک صحابی بزرگ پیامبر اسلام (ص) جناب حجربن عدی در بین شهروندان مزینانی افزایش یافته است که مبادا این معاندین که حتی به یاران رسو ل الله (ص) که مورد احترام مسلمین جهان هستند حمله ور شدند با کینه ای که از حمایت جمهوری اسلامی از مردم مظلوم سوریه دارند به مزار غریبانه فرزند شایسته کویر تعرض نمایند و آن شود که زبان از گفتنش شرم دارد .

به گفته ی این مزینانی فرهیخته، ای کاش مسئولین در تلاطم انتخابات ، لحظه ای به رجعت پیکر این فرزند بزرگ کویر که به امانت در سرزمین شام آرمیده است بیاندیشند . اینک آن دلنوشته و این دلواپسی و شما مسئولین؛

«جا دارد اگر از نگرانی هایی که در مورد مسائل سوریه وجود دارد سخنی برود؛ در شرایطی که در سوریه مردم روزهای سختی را می گذرانند و جان انسان، قیمت ارزن دارد و برادر تشنه ی خون برادر است نفوذ برخی گروه های تندرو در میان هر دو گروه درگیر، آرامش از خاطر دردمندان ربوده است و بیم آن می رود که با نفوذ این گروه ها، مزار معلم شهید دکتر علی شریعتی مزینانی  نیز از این بی حرمتی ها مصون نماند و او که در تمام عمر خویش در راه استحکام بنیان های عدالت، آزدی و برادری مسلمین کوشید و در این راه از جان خویش نیز دریغ نورزید، اکنون قربانی بدفهمی و تندروی گروهی اندک گردد و سیل حوادث غم نامه ی خونین سوریه را به کابوسی دردناک تر از پیش مبدل کند ...
ناگفته پیداست که بازگشت به اعتدال و مردمسالاری، تنها راه گذار سوریه از این اوضاع ناخوشایند است اما در شرایطی که مردم سوریه قربانی منافع گروه های مختلف سیاسی در جهان هستند، عدم دوراندیشی در مورد مسأله ای که مطرح شد، می تواند مایه ی پشیمانی و اندوه افزون تر باشد.
در این راستا و برای جلوگیری از پدید آمدن چنین وضعیت دشواری سزاوار خواهد بود اگر گروه های اعتدال گرای داخلی، پا پیش بگذارند و نسبت به بازگردانیدن کالبد دکتر شریعتی به وطن اقدام نمایند. با این امید که صلح، اعتدال و مردمسالاری، به میان مردم سوریه بازگردد و جغد شوم جنگ، از آن ویرانه ی کهن، رخت بربند...»

شاهدان کویرمزینان؛ این هنرمند فرهیخته درخواست کرده اند که نامشان ذکر نشود ما نیز اطاعت امر نمودیم و برای خویش محفوظ می داریم.
  • علی مزینانی

نظرات  (۵)

  • مجله اینترنتی اسرارنامه
  • با سلام و احترام.
    این مطلب به همراه یک مقدمه در روزهای گذشته در مجله اینترنتی اسرارنامه انعکاس یافت.
    http://www.asrarnameh.com/news.php?id=2089
    پیروز باشید...
    خدا کنه برش گردونن
    اونوقت مزینان مثل بمب اتم میترکه از جمعیتی که واسه تشییع پیکر پاک دکتر میان
  • علی صادقی منش مزینانی
  • با سلام
    پایبندی شما به رسالت رسانه ای، که انتقال دغدغه ها و مسائل روز
    است، مایه ی سپاس و قدردانی است...
    البته امیدواریم این دغدغه ها در حد واژگان محدود نگردند
    و با پایبندی مسئولین به رسالت خویش، به نیک انجامی منتهی گردند...
    در راستای پی گیری این امر، که مسأله ای بسیار جدی است،
    اهتمام دوستداران دکتر شریعتی و البته همراهی فرزندان آن معلم شهید،
    رهبرنده خواهد بود...
  • یوسف بهمن آبادی
  • سلام.
    ممنون از شما و نیز نویسنده گرامی.
    هشدار به جایی بود.
    انشاءلله که این آرزوی چند دهه مانده در اذهان دوستداران دکتر، به زودی محقق شود و به امید حق، سّر عناصر شوم و حمایت کنندگان بین المللی فجایع سوریه -که بدون تردید برای پابرجایی اسرائیل اقدام می کنند- دامنگیر خودشان خواهد شد.
    می طلبد یک همت عالی از طرف جوانان مزینانی صورت گرفته و نسبت به رجعت پیکر پاک ایشان اقدام صورت گیرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">