پدیدار شناسی انتخابات از منظر استاد مزینانی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پدیدار شناسی انتخابات از منظر استاد مزینانی

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۱۲ ق.ظ
کارشناس مطالعات راهبردی و استاد دانشگاه امام حسین (ع) مطرح کرد

پدیدار شناسی انتخابات

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از خبرگزاری بسیج ؛ دکتر احمد باقری مزینانی کارشناس مطالعات راهبردی در همایش بصیرتی رزمندگان تیپ حضرت زهرا(س) بر انتخاب یک رییس قوه مجریه با اختیارات خاص آن قوه که مسئولیت هایش را در کنار سایر قوا انجام بدهد تاکید کرد .

وی افزود : در انتخابات رییس جمهوری نیرو های انقلاب باید مراقب باشند که انتخاب گران احساس نکنند کسی را به آنان تحمیل می کنند .

این استاد دانشگاه در ادامه به فرصت طلبی های دشمن در انتخابات آینده اشاره کرد و گفت : دشمن برای انتخابات پیش رو یک سناریوی مزورانه ای را طراحی کرده است که این سناریو در سه بخش خلاصه می شود .

1- انتخابات یک فرصت طلایی برای اعمال فشار بر علیه جمهوری اسلامی می باشد و این گفتمان در نظرات وزرای امور خارجه آمریکا و فرانسه دیده می شود .

2- تداوم عملیات مخفی در ایران از طریق ایجاد آشوب خیابانی و اغتشاشات و احیای جنبش سیاسی منزوی شده در فتنه 88

3- اجرای اقدامات مهندسی شده ضد امنیتی همانند ترور هدفمند و قتل های فتنه گون ، بهره گیری از گسلهای فرقه ای و قومی و فضای سایبری و در نتیجه کشاندن جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره.

دکتر باقری مزینانی افزود : رهبر آگاه و فرزانه انقلاب در سخنرانی نوزدهم فروردین ماه با شناخت این دسیسه های دشمن فرمود : دشمن متوجه انتخابات ماست ، انتخاباتی که در خرداد ماه آینده در پیش داریم از نظر ما مهم است . از نظر دشمن هم مهم است و حواسش به آن انتخابات است .

وی افزود : دشمن کانون های باز تولید تحرکات ضد امنیتی مختلفی را در فرصت انتخابات برای خود متصور است که مهمترین آن عبارتند؛ از کانون تمرکز ، ترویج و تکثیر کلید واژه خاص به عنوان رمز شورش در انتخابات که در فتنه 88 تقلب و در حال حاضر انتخابات آزاد را مطرح می نمایند . کانون دوم که با کمک بعضی از عناصر داخلی انجام می شود ، استفاده از رسانه های ارتباطی ، تصویری و اجتماعی است که در این مرحله از تلفن همراه که بخش عظیمی از مردم در اختیار دارند و شبکه های ماهواره ای و مجازی مانند توییتر و فیس بوک و... بهره برداری می کنند .کانون سوم مجموعه ی قدرت طلبان درون نظام است که متاسفانه رذیله زشت قدرت طلبی در برخی از مسئولین ریشه دارد .کانون چهارم سازمانهای مردم نهاد و غیر دولتی وگروه های هنری ، فرهنگی و ادبی است .

دکتر باقری مزینانی خاطر نشان کرد : مدافعان انقلاب ضمن هوشیاری کامل در برابر تحرکات ضد امنیتی می توانند راهکارهای مناسبی را به کار گیرند که بعضی از این راهکارها عبارتند از ، 1 – گریز از خاص گرایی و مصداق گرایی فردی در انتخابات 2- رصد فرایند ها برای جلوگیری از غافلگیری استراتژیک که عامل مهم این غافلگیری، عدم بصیرت است 3- پوشش دادن به نقاط کور و ضعف ، مثل حوزه های ارتباطی و اجتماعی 4- خویشتنداری هوشمندانه همراه با فهم تحرکات احساسی و شورش انتخاباتی و جدا سازی از اعتراضات اجتماعی و مراقبت از اختلافات درون نیروهای انقلاب 5- جدا سازی عوامل نارضایتی که محصول گذر از شور حرارتی گذشته است و جداسازی معترضین از معارضین 6- تولید و تکثیر امید به آینده که به حول و قوه ی الهی نظام از مرحله ی چالش و بحران گذشته و وارد مرحله ی تکثیر سلولهای مقاومتی در جهان اسلام شده است . وبه فرموده مقام عظمای ولایت وعده الهی حق است و خدای متعال این ملت را در این مرحله (انتخابات 92) و هم در مراحل آینده پیروز خواهد کرد.

  • علی مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">