پس از سیزده سال با پیگیری نماینده سبزوار مجتمع فرهنگی دکتر شریعتی مزینان تکمیل می شود :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
در دیدار علی سبحانی فر با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح برگزاری کنگره هفتصدمین سال قیام سربداران تصویب شد.
به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از پایگاه اینترنتی سبزوار ما ؛ علی سبحانی فر در این خصوص گفت: این کنگره به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 93 برگزار خواهد شد.
 وی افزود: دبیرخانه کنگره هفتصدمین سال قیام سربداران در دانشگاه حکیم سبزواری مستقر می شود.
بنا بر این گزارش نماینده مردم سبزوار ،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی طی دیداری صمیمی با وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی دراسفند1392، حل مشکلات موجود در حوزه فرهنگی و هنری حوزه انتخابیه را از علی جنتی مطالبه نمود.
بر اساس این گزارش ،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز علاقه مندی از برگزاری این کنگره که با یاد و خاطره شهداو رهبران آزاده این قیام برگزار می شود دستور هماهنگی و پیگیری های لازم را صادر نمود.
دراین دیدار علی سبحانی فر طی نامه از وزیر ارشاد اختصاص اعتبار برای تکمیل کانون فرهنگی جوین و مجتمع فرهنگی مزینان را درخواست نمود که جنتی نیز در هامش این نامه هادستورات لازم را صادر کرده و این درخواست به صورت جدی به جریان افتاد.
بدنبال پیگیری های صورت گرفته در تاریخ 24 فروردین 93 مقرر گردید از محل اعتبارات طرح شماره 30214017 (احداث و تکمیل ،تجهیز مراکر فرهنگی و هنری) مبلغ 1 میلیارد ریال برای تکمیل کانون فرهنگی جوین و مجتمع فرهنگی مزینان و همچنین مبلغ 500 ملیون ریال برای امور فرهنگی شهرستانهای جوین و جغتای اختصاص یابد.

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

برادر بزرگوار خبر شما کاملا سوخته است ،لطفا در ارتباط با ادامه اخبار پیگیری نمایید چرا که مبلغ به حساب مجتمع مزینان واریز شد اما چون دیون زیادی نسبت به مهندسین قبل داشت کل پول هزینه شد و هیچ ریالی به مزینان تعلق نگرفت

پاسخ:
پاسخ:
باسلام وعرض ادب
البته در تعریف خبر سوخته آن است که خبر در زمانی دیگر اتفاق افتاده باشد و شما پس از مدتی آن را بنویسید که البته آن هم با شرایطی ولی خبر جناب نماینده به محض انتشار در سبزوار ما بلافاصله بازنشر شد تا نسوزد ولی اینکه اداره ارشاد سبزوار پیش دستی کرده و پولی که هنوز به مزینان نیامده راهش را به این اداره کج کرده مطلبی است که باید پیگیری شود و جناب سبحانی فر خودشان پیگیر شوند ما وظیفه ای داریم که فکرمی کنم درست انجام داده ایم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">