آغاز ثبت نام اعتکاف در مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

آغاز ثبت نام اعتکاف در مزینان

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۱۳ ب.ظ

 








همزمان با میلاد فرخنده ی دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت زهرا(س) ثبت نام از مردم خداجو و مومن مزینان برای شرکت در مراسم  اعتکاف به همت کانون فرهنگی زینبیه (س) مزینان آغاز شد.

 به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ تاج مزینانی مدیرکانون فرهنگی هنری زینبیه مزینان از اعلام  ثبت نام متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف خبر داد وگفت: بحمد الله امسال نیز با تدابیر اندیشیده شده و به همت حجت الاسلام محمد مزینانی مراسم اعتکاف در مسجد جامع مزینان برگزار می شود که علاقمندان می توانند برای ثبت نام با مراجعه به این کانون و یا با شماره تلفن 09159728429 _  05724333470 تماس بگیرند.

وی افزود: امسال جهارمین سال برگزاری این فریضه در مزینان می باشد که سال گذشته نیزبیش از هشتاد نفر از خواهران و برادران در سنین مختلف در مراسم اعتکاف شرکت کردند .

  • علی مزینانی

نظرات  (۲)

سلام
خوبید ایشالله؟
حتما به قسمت موضوعات وب(قسمت فتنه و بصیرت)برید و مطالبش رو بخونید چون 100درصد بدرد انتخابات ریاست جمهوری92میخوره.(فتنه و بصیرت از صدر اسلام تاکنون)
بازم میگم حتما برید و بخونید.

با مطالب
1-شروع فتنه 88، از نامه «بدون سلام» هاشمی بود/
2-واکنش وزیر اطلاعات به برخی اظهار نظرهای انتخاباتی اخیر
3-درچه سوره ای از قرآن مجیدمسئله ولایت ورهبری آمده است؟
منتظر حضور و نظر گرمتون هستم.

معبر سایبری خادم الشهدا
یاعلی
  • مهدی مزینانی
  • التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">