استقبال ویژه از آثار دکتر علی شریعتی مزینانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
بنیاد شریعتی در نمایشگاه کتاب
در اولین روز از آغاز به کار بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آثار مکتوب و نرم افزارهای سخنرانی فرزندشایسته کویر دکتر علی شریعتی مزینانی مورد استقبال وپژه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش شاهدان کویر مزینان ،؛ به همت موسسه بنیاد فرهنگی دکتر علی شریعتی آثار معلم شهید انقلاب دکتر علی شریعتی مزینانی در راهروی 7، غرفه‌ی 6،بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده ی ارائه به علاقمندان و دوستداران این متفکر و اندیشمند بزرگ گردید.و از صبح امروز این غرفه با استقبال خیلی خوبی از سوی دوستداران شریعتی به خصوص نسل جوان مواجه شد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی امروز چهارشنبه 11 اردیبهشت فعالیت خود را رسماً آغاز کرد که بیش از 2 هزار و 545 ناشر داخلی و هزار و 600 ناشر خارجی در آن آثار خود را ارائه کرده‌اند و بیش از 445 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه در بخش‌های ناشران عمومی‌، ناشران آموزشی‌، کودک و نوجوان و ناشران بین‌الملل ارائه شده است. آثار ارائه شده در این بخش‌ها از جمله آثاری هستند که در سال‌های 89 تا 91 در بخش داخلی و 2010 تا 2013 در بخش خارجی منتشر شده‌اند.

دکتر پوران شریعت رضوی همسر استاد شهید دکتر علی شریعتی مزینانی همه ساله با حضور در این غرفه به سئوالات بازدید کنندگان در مورد آثار دکتر شریعتی پاسخ می دهد .

  • علی مزینانی

نظرات  (۲)

سلام
ضمن تشکر از کامنت هایی که برای من ارسال می کنید و همچنین تقدیر از شما به خاطر درج اخبار مربوط به روستای مزینان بزرگ که الحق حق بزرگی بر گردن شهرستان داورزن دارد .یقین بدارید که هیچ گونه اغراضی در درج مطالب شما در وبلاگ اخبار داورزن نیست .قطعا اخبار درج شده در وبلاگ در صورت لازم برای روزنامه خراسان نیز ارسال خواهد شد .
پاسخ ما
برادر بزرگوارم سلام
ضمن تشکر امیدوارم این همکاری در آینده نیز ادامه پیدا کند تا بتوانیم گوشه ای از رسالت خطیر اطلاع رسانی خود را در قبال مردم رنج کشیده وفراموش شده ی این دیار انجام دهیم مستدعی است در هیاهوی کار فراوان ومشغله ی بی حد هر روز سری به شاهدان کویرمزینان بزنید سعی ما این است که همیشه به روز باشیم
یاحق
ارادتمند: علی مزینانی عسکری
دعوتنامه
همشهری عزیز،سلام
از آنجا که حس ناسیونالیستی ما گل کرده و تصمیم به لینک کردن کلیه ی سبزواریهای مقیم اینترنت نموده ایم،لذا بدین وسیله از شما دوست عزیز که رگ و ریشه ای در این دیار دارید خواهشمندیم چنانچه مایلید با گذاشتن آدرس مجازی وبتان در قسمت نظرات پست فراخوان اهل بیهق افتخار لینک یک همشهری را به ما مرحمت فرمائید.
مخلص جماعت سبزواری: ((تاوپلج))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">