اعزام رزمندگان گردان های عبدالله و ولی الله سبزوار به مناطق عملیاتی جنوب :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

 
جمعی از رزمندگان دیروز گردان های عبدالله و ولی الله لشکر ۵ نصر خراسان از سبزوار عازم مناطق عمیلتی جنوب کشور شدند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از سلام سربدار؛حسن مهری مسئول کاروان و فرمانده سابق گردان عبدا... لشکر ۵ نصر گفت: حدود ۴۰ نفر از رزمندگان دیروز گردان های عبدالله و ولی الله در قالب کاروان میثاق با شقایق های آسمانی به منظور تجدید خاطرات ۸ سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب برای نخستین بار دور هم جمع شدند و عازم مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور شدند.

وی پیام این کاروان را تبعیت از رهبری و فرامین ایشان در دفاع از نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: هر چند در این سفر جای خالی شهدا را بسیار احساس می کنیم اما هدفمان از این سفر ضمن یادآروی صحنه های دفاع مقدس ادامه راه شهدا در عمل است.

گفتنی است این کاروان در قالب یک دستگاه اتوبوس از ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

شاهدان کویرمزینان؛ اکثر رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس از کویرمزینان اعزام به مناطق عملیاتی می شدند در دو گردان عبدالله و ولی الله به فرماندهی حسن مهری و شهیدان هادی طالعی و سردار حاج حسین محمدیان سازماندهی می شدند که دراین راه تعدادی از شهدای گرانقدر مزینانی از جمله؛ شهیدسیدحسن حسینی مزینانی سومین شهید خانواده حسینی؛ شهید حسن صانعی مزینانی ؛ شهید محمد سخاور مزینانی ، شهید داودمزینانی و... به فیض عظمای شهادت نائل شدند .

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

یاد سردار شجاع سپاه هادی طالعی بخیر
پاسخ:
باسلام و عرض ادب
یاد هادی عزیز که مظلوم رفت همیشه جاودانه است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">