نماینده سبزوار از برگزاری مراسم بزرگداشت دکتر شریعتی خبر داد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد  روز سه شنبه در همایش مربوط به روز شورا که در تالار کاشفی سبزوار برگزار شد اظهار داشت :شوراهای اسلامی شهر و روستا از جایگاه های بالایی در قانون بهره مندند و ظرفیت های زیادی دارند که تا کنون نادیده گرفته شده و از تمام ظرفیت های آن به درستی استفاده نشده است.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ دکتر محمدرضامحسنی ثانی  در بخش پایانی سخنانش درباره ملاقات اخیرش با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درتهران اشاره کرد و گفت: موضوع مهم هفتصدمین سالروز قیام سربداران را با مقام عالی وزارت در میان گذاشته و خواستار آن شده است که این حماسه عظیم با تمام افتخاراتش به درستی به جهانیان معرفی شود.

محسنی ثانی همچنین  با اشاره به نزدیک شدن ایام سالروز شهادت ایت الله مرتضی مطهری و روز گرامیداشت مقام معلم ، از دکتر علی شریعتی نیز به عنوان معلمی بزرگ یاد کرد و نسبت به ضرورت بزرگداشت این شخصیت برجسته تأکید کرد.

وی افزود: موضوع لزوم گرامیداشت دکتر شریعتی را نیز در دیدار اخیر خود علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درمیان گذاشته است.

چندسالی است سالروز شهادت فرزند شایسته کویرمزینان دکتر علی مزینانی شریعتی با رویدادهای مهمی همچون برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همزمان می شود و متأسفانه یادی و نامی از این چهره ی اسطوره ای شهرستان سربداران نمی شود و تنها به همت مردم مزینان مراسم یادبودی در زادگاه وی برگزار می گردد و البته امسال نیز با پیگیری های شاهدان کویرمزینان شورای اسلامی و دهیاری مزینان با حضور مقامات محلی شهرستان داورزن  جلسه ای تشکیل داده اند اما موفقیت چندانی در جلب حمایت فرماندار شهرستان مبنی بر برگزاری این مراسم به دست نیاورده و فرماندار محترم تأکید کرده اند که بهتر است این مراسم مردمی برگزار شود که ما معنا و مفهوم این مردمی برگزار شدن مراسم را هنوز به خوبی درک نکرده ایم ! اما به نظر می رسد نمایندگان محترم شهرستان سبزوار نسبت به بر برگزاری یاد استاد اهتمام بیشتری دارند که در نوع خود جای بسی تقدیر و امتنان را دارد که حداقل آن را مطرح می نمایند.

امسال نیز شورای اسلامی و دهیار مزینان عزم خود را جزم نموده تا این مراسم را با همراهی مردم مزینان به ویژه فرهیختگان و ادب دوستان  و دلسوزان خیر مزینانی با شکوه برگزار نمایند و امیدواریم مسئولین شهرستان داورزن این فرصت را برای معرفی شهرستان محل خدمت خود مغتنم بشمارند و آنها نیز آستین همت را بالا بزنند و به یاری این دل سوختگان کویر بشتابند و همه را به مردم واگذار ننمایند


  • علی مزینانی

نظرات  (۳)

باعرض سلام وادب خدمت جناب دکترمحسنی وجناب سبحانی فرامیدواریم نسبت به مزینان وشریعتی حق ویژه ای داشته باشید

پاسخ:
پاسخ: باسلام وعرض ادب
این نمایندگان محترم حتما می دانند چه باید بکنند امسال هیچ عذری پذیرفته نیست
سلام.وبلاگ خوبی داری...
خوشحال میشم به منم سر بزنی

پاسخ:
پاسخ:
باسلام وعذض ادب
باکدام نشانی!
  • علیرضا صانعی
  • باسلام ماهم امیدواریم باوروددولت جدید تغییرجدیدی درسالگردبزرگ مرددیارسربداران دکترعلی مزینانی شریعتی شاهدباشیم

    پاسخ:
    پاسخ:
    باسلام و عرض ادب
    انشاء الله البته چه دولتی ها بیایند چه همت نداشته باشند مزینانقدرفرزند شایسته اش را می داند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">