یادواره شهید هوشنگ شهرجو باسخنرانی روحانی جوان مزینانی در میناب برگزار شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب، مراسم یادواره شهید هوشنگ شهرجو  با همکاری هیئت مذهبی امیرالمومنین(ع) و از سوی پایگاه بسیج مسجد محله زرکی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد مزینانی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم پیرامون راز ماندگاری شهدا گفت: انسانها بعد از مرگ به سه دسته تقسیم می‌شوند برخی از آنها بعد از مرگ اثری و یادی از آنها دیده نمی‌شود، برخی فقط نامی از آنها در اذهان می‌ماند و برخی دیگر مانند شهدا بعد از مرگ شناخته‌تر ، زنده‌تر و مشهورتر می شوند.

وی راز و رمز ماندگاری شهدا را در 5 عامل متعدد نام برد و گفت: یکی از این عوامل هدف مقدس که کاری جز با نام و یاد خدا در وجود آنها نبود و شهیدی مانند علی اصغر سالاروند که می‌گوید هدف ما کشور و خاک نبود هدف ما خدا، یاری اسلام و قرآن بود.

استاد حوزه و دانشگاه، اهمیت به واجبات،‌محاسبه و مراقبه، اهمیت به ولایت فقیه و خستگی ناپذیری را از دیگر عوامل رموز ماندگاری شهدا یاد کرد و افزود: شهدا در تمام این موارد با خلوص نیت ره پیمودند و همواره با حفظ دین، پیروی از ولایت فقیه را یک ارزش دانستند.

  • علی مزینانی

نظرات  (۵)

سلام
برای مسابقه بهترین عکس از مزینان با داوری نظرهای وبلاگ نویسان مزینانی و غیره به وب سایت ما سر بزنین و در مسابقه برای ایجاد رقابتی زیبا بین مزینانی ها به جمع ما ملحق شوید .منتظر شما هستیم!
http://delnewesht1mazinany.blog.ir
سلام
خوبید ایشالله؟

با مطلب
1-سوابق(نگاهی به سوابق اجرایی نامزدهای ریاست جمهوری)
2-ناگفته هایی از آقای هاشمی رفسنجانی
منتظر حضور و نظر گرمتون هستم.

khademoshohada1.ir

یاعلی
سلام
خوبید ایشالله؟

با مطلب
سوابق(نگاهی به سوابق اجرایی نامزدهای ریاست جمهوری)
منتظر حضور و نظر گرمتون هستم.

khademoshohada1.ir

یاعلی
  • مهدی مزینانی
  • با سلام و عرض ادب واحترام.از اینکه بنده را مورد تفقد قرار داده و وبلاگ حقیر را بازدید نمودید بسیار خرسند و سپاسگزارم . در ضمن دیدار مجازی پسر عموی ما شیخ الشیوخ هم شادمانمان نمود. افتخار ما مزینانی ها رتبه های بالای علم و اخلاق است .به امید روزهایی که همچون همیشه در همه جا نام مزینانی با عظمت یاد شود.
    سلام بزرگوار.
    ما زیاد میایم اینجا و استفاده میکنیم.
    بابت تذکر هم ممنون.منتها سعی میکنم طبق تقویم مذهبی پیش برم.انشاءالله برای ولادت هم به روز میشه وبلاگ.
    مشتاق دیدار.
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">