پیام نماینده شهرستان سبزوار به مناسبت روزشورا :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پیام نماینده شهرستان سبزوار به مناسبت روزشورا

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۱۰ ب.ظ
پیام علی سبحانی فر به مناسبت روز شورا

مهندس رمضانعلی سبحانی فرنماینده شهرستان سبزوار ، جوین ، جغتای ، ششتمد  و داورزن طی پیامی به مناسبت نهم اردیبهشت که به عنوان روز شورای اسلامی نامیده شده از زحمات این قشر دلسوز تشکر و قدردانی نمود. شاهدان کویرمزینان نیز ضمن عرض تبریک به شورای اسلامی مزینان که الحق برای عمران و آبادانی زادگاهمان رنج فراوانی را متحمل می شوند و تا کنون اقدامات عام المنفعه خوبی را از این عزیزان شاهد بوده ایم خداقوت می گوید و امیدوار است اجر معنوی را از حضرت حق دریافت نمایند و در این مسیر استوار و مستدام به پیش بروند.

این شورا در طول یک سال گذشته علاوه بر پیگیری طرح های نیمه تمام از جمله مجتمع فرهنگی دکتر علی مزینانی شریعتی پروژه های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است که یکی از این پروژ ه های عمرانی تخریب و ساخت مرکز بهداشت و درمان  و همچنین احداث مرکز آتش نشانی مزینان و ترمیم جاده اصلی داورزن به مزینان است که البته از حالت جاده آسفالته خارج شده و ترمیم آن با چند بشکه قیر که مقامات وزارت راه به آن اختصاص داده اند امکان پذیر نیست و این شورا می کوشد تا این راه به طور کامل بازسازی نماید.

ذکر این نکته نیز لازم است که نمایندگان محترم شهرستان سبزوار در انتخابات آتی تلاش نمایند تا اجحافی را که درحق مزینان و مزینانی ها رفته است و تعداد افراد شورای اسلامی مزینان را که به ناحق از پنج نفر به سه نفر تنزل دادند جبران نمایند.

شورای اسلامی مزینان در حال حاضر با سه عضو اصلی به نام آقایان مهدی مزینانی (آزاده) و وهب غنی آبادی و همچنین سرکار خانم فاطمه مزینانی (گلستانی) و یک عضو علی البدل به نام آقای غلامرضا مزینانی (حاجی) فعالیت می نماید.

در ادامه متن پیام نماینده محترم شهرمان جناب آقای مهندس سبحانی فر که این روزها در سوگ پدر گرامیشان نشسته اند تقدیم می گردد:

                                       پیام علی سبحانی فر به مناسبت روز شورا
مهندس علی سبحانی فرنماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین ،جغتای ،خوشاب، داورزن وششتمد در مجلس شور ای اسلامی در پیامی به مناسبت روز شوراهای اسلامی شهر وروستا ، شورا را مظهر خرد ورزی ودمو کراسی خواند واز تلاشهای بی شائبه اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر ها وروستا های حوزه انتخابیه خود تشکر وقدردانی نمود.
در متن پیام آمده است شورا واژه ای مبتنی بر اعتقادات اسلامی و همچنین ادبیات اصیل ایرانی است و از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره بعنوان رکن اساسی در تدوین حکومت اسلامی واداره امور کشور مورد توجه بوده است.نهاد شوراهای اسلامی شهر و روستا منبعث از این تفکر و به منظور ارتقای سطح تصمیم گیری در مسیرخردورزی و مشارکت جویی مردم شکل گرفت و بدون شک بعنوان یکی از مهمترین و مردمی ترین نهاد ها و تشکیلات در اداره امور شهرها و روستاها فعالیت می نماید.

اینک در سالی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب بنام اقتصادوفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی مزین گردیده و به یمن حضور دولت پرتلاش تدبیر وامید،در گرامیداشت 9 اردیبهشت سالروز شوراها بر خود فرض می دانم که از زحمات ارزشمند و اراده وعزم اعضای محترم شورا های شهر ورروستا در حوزه انتخابیه (شهرستان ها ی سبزوار ،جوین ،جغتای ،خوشاب، داورزن وششتمد) که برخواسته از روحیه جهادی مبتنی بر ایمان،تدبیر،امیدآفرینی و مردم سالاری دینی است تقدیر وتشکرنمایم. از خداوند متعال برای شما وخانواده محترم سلامتی وبهروزی وموفقیت مسالت دارم .

منبع : پایگاه خبری سبزوار ما


  • علی مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">