لطفا پیام نفرستید :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

لطفا پیام نفرستید

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۳۵ ق.ظ

نمی دانم آیا این پیامکها به شما هم رسیده یانه :

1- تاپیام رودیدی هشت باربگو یا ابوالفضل(ع) وبرای هشت نفر بفرست همین الان خبرخوش می شنوی

2 - این پنج اسم خداوند رابه ده نفر جز خودم بفرست بزرگترین مشکلت حل می شه

3 - توروبه روح پیامبر (ص) قسم تااین پیام رسید برای ده نفر بفرست ...

هر روزو هرشب  این گونه پیامهای به ظاهر مذهبی برای موبایل داران می رسد وگاه از سوی کسانی ارسال می شود که خیلی  متعهد ومقید به شعائراسلامی هستند واز نظرسواد نیزسطوح عالیه را تجربه نموده اند وتعجبی ندارد اگرببینی آن فرد استاد دانشگاه ویا دراداره ای سمت بالایی را دارد

تاقبل از وارد شدن این تکنولوژی به ایران این نوشته ها را برروی کتابهای زیارتی وادعیه می دیدی که دراماکن مذهبی وجود داشت و با ورق زدن زیارتنامه درابتدا ویا درانتها خطی را می دیدی که نوشته بود : شبی حضرت ...به خواب کودکی فقیریا زنی بدحجاب ویا...می آید وگله شکایت می کند سپس ازاومی خواهد که این خواب را بر روی ده زیارتنامه بنویسد.

همین مطلب درشکلی دیگر نمود پیدا می کرد صبح زود که می خواستی ازمنزل خارج شوی می دیدی که تکه کاغذی از لای در به داخل انداخته شده وخواب را تعریف نموده سپس از صاحبخانه خواسته شده است که آن را بر روی کاغذ بنویسد ودرخانه چهل نفربیندازد بعد هم توضیح داده بود که چون این نامه به فقیری رسید و او انجام داد به فوریت وبدون هیچ زحمتی پولدار شد وبه مرد غنی رسید وچون اعتنایی نکرد فقیر وبی چیز شد.

بیچاره صاحب خانه درحالی که دستانش می لرزید کاغذ را درجیب قرارمی داد واز عیالش می خواست که نامه را چهل باربنویسد ودرخانه مردم بیندازد.

ظاهر آن نامه ها واین پیامکها همه مذهبی و از باورترین اعتقادات شیعه نام می برد که متاسفانه گاه دستمایه ی طنز بعضی از نابخردان قرارمی گیرد .واین نامهای مبارک  به سخره گرفته می شود گاه این سئوال مطرح می شود که :آیا این نیز نقشه اجانب است وهدفی از آن دارند که البته دور از ذهن نیست چرا که دشمنی که از ریختن خون فرزند پیامبر ابا ندارد وامام معصوم را تشنه شهید می کند و حتی زیارتگاه آنان را که کعبه دلهاست تخریب می نماید و با خواندن شعرهای بی محتوا نام مبارک بهترین خلق خدارا به طنز یادمی کند وبی شرمانه ترین اعمال را درفیلمهایشان به پیامبر نسبت می دهند و... نمی خواهند این باورها را با پیامک هدف قرار دهند! ویا آنکه شرکتی واداره ای که متولی ارتباط است بهترین راه در آمد را از این راه می داند که این نیز دور از  ذهن نیست چرا که به راحتی می توان جلو انتشار این گونه پیامها را گرفت ! ویا آن که افرادی با اعتقادی قوی این کار را انجام می دهد وقصدش ایجادمعنویت درجامعه است که اگر چنین باشد وخوش بینانه به آن بنگریم باز هم باید از انتشارش جلوگیری نمود چون همانند قمه زنی و زنجیرزنی باتیغ وعکس وتصویر بانام شمایل معصومین (ع) ، دشمن شیعه از آن بهره برداری می کند ومسلمین را افراد خرافه ای می دانند.

نامها ، آن هم اسامی خداوند وامامان معصوم به یقین شفا دهنده ی هردرد و رنج و جلا دهنده روح وموجب رونق کسب حلال است وذکر این اسامی در روایات به خصوص صلوات برمحمد وآل محمد(ص)اجروثواب بسیاری دارد ولی نباید کاری کنیم که آب به آسیاب دشمن بریزیم. وتمامی اعتقاداتمان را خرافه بپندارند.

شاهدان کویرمزینان ازهمه یاران با وفایش درخواست می نماید با مشاهده این پیامها سریع آن را ازتلفن خود حذف واز ارسال به دیگران خود داری نمایند. ومطمئن باشید هیچ اتفاقی نمی افتد نه فقیر می شوید ونه به مرضی مبتلا می شوید و به یقین مورد لطف خداوند قرارمی گیرید چون برای خلق مستضعفش خرج نمی تراشیدوهزینه ای براوتحمیل نمی کنید.



 

  • علی مزینانی

نظرات  (۳)

سلام
بعضی ها ندانسته و برخی به عمد دست به انتشار چنین مطالبی میزنند.متاسفانه هنوز هستند کسانی که شیعه را با همین حرفها و کارها بد نام می کنند وبد معرفی می کنند
همین چند وقت پیش هم در یکی از مساجد تهران فردی نوشته ای را بین حاضرین توزیع می کرد و هر چه قدر خواسته و توانسته بود از زبان رسول خدا دروغ نوشته بود که پیامبر به خواب من آمده و گفته فلان کار را انجام بده و چه و چه
  • مجله اینترنتی اسرارنامه
  • با سلام .
    مطلب بسیار خوبی بود.
    آیا این مطلب توسط نویسنده گرامی همین وبلاگ نوشته شده ، یا از جایی دیگر در این وبلاگ درج شده است؟
    در صورتی که این مطلب تولیدی همین وبلاگ باشد ، مجله اینترنتی اسرارنامه با افتخار نسبت به انتشار آن در یکی از بخش ای اصلی اسرارنامه اقدام خواهد کرد.
    البته این مطلب چه تولید شده همین وبلاگ باشد و چه از جایی دیگر برداشته شده باشد ، ارزشمند و روشنگرانه است ، اما با توجه به اینکه هدف مجله اینترنتی اسرارنامه حمایت از نویسندگان ، متفکرین و صاحب نظران محلی سرزمین سربداران است ، نسبت به انتشار مطالب تولیدی آنها اهتمام ویژه ای دارد.
    پیروز باشید...
    به نظر من هم ارسال این پیامک ها دسیسه ای بیش نیست/با تشکر از این مطلب شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">