پدرشهید احمدی روشن درمزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پدرشهید احمدی روشن درمزینان

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۴۱ ق.ظ

پدر شهید مصطفی احمدی روشن به همراه جمعی از دانشجویان با حضور درمنزل  شهیدان حسینی مزینانی از مادر بزرگوار این شهیدان تجلیل کردند

به گزارش شاهدان کویر مزینان بنابراعلام محمد شریفی مزینانی عضوشورای اسلامی مزینان ؛ پدر شهید مصطفی احمدی روشن به همراه جمعی از دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری با حضور درمنزل شهیدان حسینی مزینانی شهدا را ستارگانی ارزشمند دانست که با درخشش ونورانیتشان راه رستگاری را به انسانها نمایان می سازند.

وی ضمن تقدیر ازمادر شهیدان حسینی مزینانی افزود : دشمن در خیال واهی خویش می اندیشید که با کشته شدن فرزندان ما وشما انقلاب از بین می رود ولی همگان می بینند که این شهدا الگوی شایسته وبی مثالی برای جوانان هستند وهر روز حقانیت این نظام با این شهدا بیشتر شناخته می شود.

 دراین دیدار حجت الاسلام محمدتقی معلمی فر روحانی مستقر درمزینان که به تازگی از خدمات چندین ساله ایشان توسط سازمان تبلیغات اسلامی سبزوار تجلیل شد ،ضمن تشکر از حضور پدر دانشمند شهید هسته ای کشور گفت:مزینان افتخارش همین جوانان شهید است که مایه آبرو واعتبار این کویر می باشند یقین نام این عزیزان وخدمات آنهاست که شمارا دعوت نموده که امروز به زیارت این مادر گرامی بیایید.

دراین دیدار که جمعی ازبسیجیان وفرماندهان حوزه بسیج امام رضا (ع) و مسئولین شورای اسلامی ودهیاری مزینان نیز حضور داشتند ؛مادر شهیدان حسینی مزینانی از حضور پدر شهید احمدی روشن و همراهان تشکر کرد وگفت : من افتخار می کنم که فرزندانم در راهی شهید شدند که پدر شان از آن خانواده است چون اوسید واز فرزندان حضرت زهرا (س) بود وخودش هم بارها به جبهه رفت اما قسمتش نشد که درجبهه شهید بشود

پدر شهید احمدی روشن به همراه جمعی از مسئولین شورای اسلامی ، دهیاری و امام جماعت برای ادای احترام به شهدای مزینان در بهشت علی (ع) مزینان حضور یاقت.

شهیدان سیدحسن حسینی مزینانی سال 1364 درمنطقه عملیاتی اروند ، سیدحسین حسینی مزینانی سال 1364 در منطقه عملیاتی مهران و سیدمحمدحسینی مزینانی سال 1361 در رقابیه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پدر بزرگوار این شهدا که سال گذشته همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه (س) ازدنیا رفت درسال ۸۵ ازسوی رییس جمهوری اسلامی ایران دکتر احمدی نژاد موردتفقدقرارگرفته بود  ومدال ایثارتوسط رئیس جمهور به این بزرگوارتقدیم شد.

شاهدان کویر



  • علی مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">