مزینانی مترجم کتاب :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مزینانی مترجم کتاب

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۴۹ ق.ظ

                                                                           

  مزینانی: چنین فضایی غنیمت است            محمود مزینانی


محمود مزینانی مترجم ادبیات کودک ونوجوان با بیان این‌که برپایی جشن‌هایی مانند لاک‌پشت پرنده یک غنیمت است گفت: این روزها که بازار نشر متاثر از بازار راکد است چنین برنامه‌هایی می‌توان به بهبود این وضعیت کمک کند.-

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛این مترجم آثار کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ادامه داد: برگزاری چنین برنامه هایی اثرات مثبتی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان دارد و بزرگترین حسنش این است که آدم‌های این عرصه همدیگر را می‌بینند و با یکدیگر آشنا می‌شوند.
 
وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این برنامه این است که این اتفاق خصوصی است و به والدین این اطمینان را می‌دهد که در بازاری که بعضا کتاب‌های نامناسب وجود دارد راحت تر به کتاب‌های معرفی شده اعتماد کنند.
 
مزینانی اضافه کرد: مورد دیگری که باید به آن توجه کرد این است که ارتباط مستقیم نویسنده، مترجم و تصویرگر با مخاطبان می تواند در ایجاد اعتماد موثر باشد.
 
وی ادامه داد: نویسندگان برای این که نیاز مخاطبان را بشناسند به فضاهایی نیاز دارند که تعامل ایجاد شود. 
 
دومین جشن لاک‌پشت پرنده ساعت 17 تا 19 چهارشنبه 19 مهر ماه با حضور نویسندگان، کودکان و خانواده‌هایشان برگزار شد و فهرست جدید کتاب‌های برگزیده جشن پاییزه در اختیار مخاطبان قرار گرفت. این مراسم، دومین جشن امضای فصلی لاک‌پشت پرنده بود که در آن از کتاب‌های برگزیده‌ با حضور نویسندگان، مترجمان و تصویرگرانی چون شهرام شفیعی، فریبا کلهر، محمود برآبادی، مجید راستی، پژمان رحیمی‌زاد، شهلا انتظاریان، نسرین وکیلی، پروین علی‌پور، جعفر توزنده‌جانی و نویسندگان دیگر رونمایی شدند.
 
«لاک‌پشت پرنده» فهرستی از کتاب‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان است که با همکاری فصلنامه‌ تخصصی پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان و موسسه شهرکتاب پس از بررسی کتاب‌های هر فصل توسط گروهی از منتقدان و نویسندگان کودک و نوجوان تهیه می‌شود.
 
نخستین جشن فصلی «لاک‌پشت پرنده»، تابستان گذشته با حضور 50 نویسنده، تصویرگر و مترجم ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد که در آن از فهرست کتاب‌های برگزیده‌ بهار، تابستان و پاییز 1390 رونمایی شدند.

منبع: خبرگزاری ایبنا

  • علی مزینانی

نظرات  (۲)

  • یوسف بهمن آبادی
  • سلام.
    بدون شک، شاهدان کویر نقش ارزنده ای در شناساندن مزینان دارد. مزینان، این دیاری کویری و میراث خوار استاد بزرگ دکتر علی شریعتی که درّهای گرانبهایش به تدریج توسط این رسانه معرفی و عیان می شود.
    فرهیختگانی که برای همچون مایی که سال ها همجوار آن هستیم، ناشناخته بوده است.
    ممنون از شما علی آقا بابت این رسالت ارزشمند و اظهار ارادت به تمام اندیشمندان خطه سبزوار.
    پاسخ شاهدان کویرمزینان
    سلام وتحیت وافرالهی برشما عزیزگرامی
    امیدوارم با نظرات گرانبها که همیشه شامل حالم می شود وانشاء الله تداوم داشته باشد روزبه روز بتوانم مفید فایده واقع شوم واین رسالت خطیر را به انجام رسانم
    سلام
    شنبه (13 آبان و روز عید غدیر خم) تولد دو سالگی وبلاگمه
    دو تا درخواست دارم :
    یکی هر نظری درباره ی وبلاگ اسپادان داری بی تعارف بیان کنی.
    دومی تاریخ تولد وبلاگ خودت رو بگی.
    روز شنبه هم سر بزن چون تغییرات اساسی تو وبلاگ اسپادان ایجاد میشه.
    شنبه یادت نره ، من چند روز زود تر بهت گفتم که بیای نظراتت رو بگی و شنبه هم بیای و وبلاگ رو ببینی.
    منتظر این 2 تا کامنت هستم....
    یادت نره!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">