تقدیر ازروحانی مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تقدیر ازروحانی مزینان

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۰۸ ق.ظ

مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از ارزیابی فعالیت تبلیغی روحانی مستقر در مزینان از توابع بخش داورزن این شهرستان خبر داد.

به گزارش شاهدان کویر مزینان؛ به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار، مجید کدخدازاده در این خصوص گفت: در دیداری که 30 مهر ماه1391 از روحانی مستقرمزینان بخش داورزن شهرستان سبزوار توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان به عمل آمد، عملکرد وی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی گفت: در این دیدار که امام جمعه داورزن و برخی از مسئولین دیگر نیز حضور داشتند، مسائل فرهنگی و تبلیغی منطقه مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: حجت الاسلام محمودی ضمن قدردانی از زحمات 40 ساله تبلیغی حجت الاسلام محمدتقی معلمی فر در مزینان، وجود روحانیون مجرب و متعهد در مناطق روستایی را مایه پیشرفت و ارتقاء این مناطق دانست.

شاهدان کویرمزینان؛ حجت الاسلام محمدتقی معلمی فر روحانی زاده ای است که سالها همانند پدرمرحومشان که شاگردان زیادی را در مکتبخانه مزینان قرآن آموخت به خدمت صادقانه وتبلیغ دین مبین اسلام مشغول است وخدا را شکر که مسئولین محترم سازمان تبلیغات این سنت حسنه را اجرا نمودند وامیدواریم دیگر نهادها وارگانها وسازمانها وادارات دولتی سبزوار این حرکت را الگو قراردهند تا قبل از آنکه بزرگان ما از میان ما بروند قدرشان را بدانیم ودر زنده بودنشان از آنان تجلیل نماییم.

منبع :داورزن شناسی


  • علی مزینانی

روحانی

مزینان

نظرات  (۲)

  • ابراهیم محمدزاده
  • اینجانب نیز به عنوان یک طلبه از زحمات و فداکاری های افرادی همچون حاج آقا معلمی فر تشکر می کنم.قدر نعمت ها را تا زمانیکه هستند بدانیم.
    ضمنا آقای عسکری به شما هم خسته نباشید میگم.اعیاد مبارک.
  • مهدی تاج مزینانی
  • سلام علی آقا شب بخیرتصاویر مراسم عید قربان مزینان در وبلاگ کانون قرار گرفت . از این مطلب شما نیز بزودی در وبلاگ کانون استفاده خواهد شد یا علی التماس دعا
    پاسخ شاهدان کویر
    باسلام وتشکر فراوان خوشحالیم که بروز شدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">