مراسم بزرگداشت دومین سالگرد پدر شهیدان حسینی مزینانی برگزار شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مراسم گرامیداشت پدر شهیدان حسینی مرحوم حاج میرزا احمد حسینی مزینانی روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت در مزینان برگزار شد

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ مراسم بزرگداشت دومین سالگرد درگدشت پدر شهیدان سید محمد ، سید حسین و سیدحسن حسینی مزینانی با حضور جمعی از خانواده معزز شهدا ، رزمندگان وایثارگران و مردم قدرشناس مزینان در منزل این شهدا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام معلمی فر پیرامون مقام شهید و شهادت و جایگاه والدین شهدا در جهان آخرت سخنرانی نمود و در ادامه مراسم نوحه خوانی و قرائت زیارت عاشورا برگزار گردید.

مرحوم حاج میرزا احمد حسینی مزینانی یکی از رزمندگان بسیجی مزینانی بود که بارها در مناطق عملیاتی دفاع مقدس شرکت کرد و با شهادت فرزندانش در ادامه دفاع از انقلاب مصمم تر شد و خود نیز مورد اصابت گازهای شیمیایی دشمن قرار گرفت و صدمات ناشی از بمبهای شیمیایی موجب شد که وی از ناحیه ریه مصدوم و در اواخر عمر رنج بسیاری را تحمل نماید و عاقبت در چهارم اردیبهشت 1391 به فرزندان شهیدش پیوست

پیکر مطهراین شیر پیر و رزمنده دلاور وایثار گر مزینانی  پس از تشییع در شهرستان سبزوار  در بهشت علی (ع) مزینان و در جوار فرزندانش به خاک سپرده شد.

این پدر سه شهید پر افتخار مزینانی در مراسم تجلیل از ایثارگران خراسان رضوی نشان ملی ایثار را از  رئیس جمهور وقت محمود احمدی نژاد دریافت نمود.

 شهیدان  سیدمحمد حسینی مزینانی سال 1361 در رقابیه ، سیدحسین حسینی مزینانی سال 1364در منطقه عملیاتی مهران و سیدحسن حسینی مزینانی در حالی که هنوز هفده بهار از عمر پر برکتش نگذشته بود در چهلمین روز شهادت برادرش سید حسین سال 1364 در عملیاتی والفجر هشت  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

  • هانیه حسن زاده
  • احسنت بسیار عالی
    به وبلاگم بیا

    پاسخ:
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    نوشته هایتان بوی تازگی می دهد بهره کافی بردم بازهم به ما سربزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">