مزینان درفهرست روستاهای هدف گردشگری :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مزینان درفهرست روستاهای هدف گردشگری

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۵ ق.ظ
مزینان  در ردیف 120روستای هدف گردشگری مصوب شد
به گزارش شاهدان کویر مزینان مدیر کل طبیعت گردی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از تعیین و تصویب 120 روستای هدف گردشگری کشور خبر داد.

به گزارش فارس ،محمد علی فیاضی اظهار داشت: 120 روستای هدف گردشگری در کارگروه عملیاتی روستاهای هدف گردشگری با حضور مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزارت کشور، وزارت راه، مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد مسکن به تصویب رسید.

وی افزود: این روستاها به عنوان روستاهای دارای اولویت مصوب شده اند.

به گفته مدیر کل طبیعت گردی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قرار است به منظور بهره برداری از ظرفیت های این روستاها در جهت توسعه گردشگری و توانمندسازی جوامع محلی، زیرساخت های لازم برای توسعه آنها فراهم شود.

شاهدان کویر مزینان ؛ دربین اسامی خراسان رضوی نام مزینان عزیزمان که پیش از این به ثبت آثارملی وباستانی درآمده می درخشد.

اسامی زیر به عنوان سهمیه خراسان رضوی مصوب شده است:


خراسان رضوی 5 بوژان، مزینان، دیزبادعلیا، زعفرانیه، شمخال


  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

شرکت گوگل اعلام کرد که فیلم موهن آمیز درباره پیامبر اسلام را در یوتیوب متوقف نمیکند زیرا این را آزادی اندیشه می نامد.به همین دلیل علمای مسلمان استفاده از جستجوگر گوگل و یوتیوب را در تمامی کشورهای مسلمان به مدت 2روز برای اعتراض یک و نیم میلیارد مسلمان که نمیتوانند توهین به پیامبر را بپذیرند منع کردند و روز (دوشنبه و سه شنبه ۳ و ۴ مهر) روز عدم استفاده از دو سایت یاد شده است.در پخش بزرگترین حرکت در دفاع از حضرت رسول صلوات الله علیه موثر باشیم.

khademoshohada1.ir

شهادت بنده ی حقیر

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">