به زودی عملیات ساخت پروژه مرکز بهداشتی درمانی مزینان آغاز می شود :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن جلسه ای در خصوص شروع و پی ریزی ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی مزینان برگزار شد .

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از خانه بهداشت مزینان ؛ با توجه به پیگیریهای مکرر شورای اسلامی و مساعدت و همکاری مهندس خسروجردی ، نقشه مهندسی ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی ، طی جلسه ای که در مرکز بهداشتی درمانی مزینان برگزار شد برای  بهره برداری تحویل شورای اسلامی و دهیاری مزینان گردید .

در این جلسه رئیس شورای اسلامی مزینان ضمن عرض تبریک ویژه به حمید نظر زاده و انتخاب شایسته ایشان به عنوان مسئول گسترش شبکه که به تازگی مسئولیت گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن را عهده دار شده است مراتب قدر دانی مردم مزینان از پیگیریهای مهندس خسروجردی برای به ثمر نشستن این پروژه بهداشتی درمانی  را اعلام نمود و اظهار امیدواری کرد که هرچه سریعتر عملیات ساخت مرکز بهداشتی درمانی مزینان با کمک و همراهی این مسئولین آغاز شود .

در ادامه مهندس خسروجردی اظهار امیدواری کرد با تلاش و پیگیری شورای اسلامی و دهیاری مزینان و نیز کمک و همدلی مردم شهید پرور مزینان و خیرین گرامی و پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان ، پروژه ساخت مرکز بهداشتی درمانی مزینان از فردا شروع به کار و تا نتیجه نهایی ادامه دار باشد .

در ادامه مهندس دشتی که طراحی و تهیه نقشه پروژه  را بر عهده دارند در خصوص طراحی و نحوه اجرای نقشه توضیحاتی ارائه نمود .


  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

  • محمدرضا مزینانی (پسرعمو)
  • باسلام خدمت پسرعموی گرامی امید داریم که هرچه سریعتر عملیات ساختمانی مرکز بهداشتی مزینان اجرایی شود تا انشاالله مردم روستاهای مجاور ازنعمت این مرکز بهره مند گردنند.با تشکرازاطلاع رسانی شما برادرارجمند

    پاسخ:
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    با همت والای مردم نوعدوست مزینان به زودی شاهد به ثمر نشستن این اقدام خواهیم بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">