عکس/ پاهای بسته فرزندِ خمینی(ره) :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

عکس/ پاهای بسته فرزندِ خمینی(ره)

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۱۱ ق.ظ


دست ها و پاهای شهید با سیم تلفن بسته شده و در غربت و مظلومیت بی مانندی ، به احتمال قوی ، زنده به گور گردیده است.
شاهدان کویر به نقل از مشرق: عکسی که می بینید ، در اردیبهشت ماه سال 1373 ، توسط «احسان رجبی» به ثبت رسیده است. محل عکس برداری ، ارتفاع 112 ، واقع در شمال منطقه ی عملیاتی «فکه» است.

برادر حسین احمدی ، پیکر شهیدی که به تازگی تفحص شده است ، نظاره می کند. پیکر این شهید که پس از 12 سال ، چهره نمایانده است ، ویژگی  بسیار بارز و تکان دهنده ای دارد. دست ها و پاهای جسد با سیم تلفن بسته شده و در غربت و مظلومیت بی مانندی ، به احتمال قوی ، زنده به گور گردیده است. سیم تلفن های دور پاها به خوبی مشخص است. این معامله ای است که بعثی ها با بسیاری از بسیجیان و پاسداران مظلوم گرفتار شده در حلقه ی محاصره ی فکه کردند.

آیا به راستی کسی جز این رزمندگان بی نام و نشان ، شایستگی اطلاق عنوان «فرزند خمینی» را دارد؟ کسانی تنها به عشقِ آن نایب امام عصر(عج) وحشینه ترین شکنجه ها را به جان خریدند و با گوشت و پوست و خون خود ، با امامِ عشق بیعت نمودند.
 
آی شما میراث داران روح الله ! وای بر روزگارتان ! پاهای بسته ی این بسیجی ، هشداری است هولناک برای شما ! هیچ یادتان هست کدام میراث  حضرت روح الله است که خودش فرمود  اگر از آن غفلت کنید ، گرفتار دوزخ الهی شده و خواهید سوخت؟

شاهدان کویر ؛  سه شهید تفحص  مزینان ،شهید محمد اسدی مزینانی ،شهید محمدشهیدی مزینانی وشهید حسین نیکدل مزینانی و شصت وپنج شاهد کویر را باذکر صلوات یاد کنید.


  • علی مزینانی

نظرات  (۵)

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
  • سایت بهمن آباد
  • این اسطوره های واقعی جان بر کف ایران، جانانه قدم در راه پایداری ایران و اسلام نهادند و امروز ما میوه این بردباری ها را می چینیم.
    آیندگان به این شیرمردان افتخار خواهند کرد.
    بدون شک، شهدا با اهل بیت محشور خواهند شد.
  • سلام بهمن آباد
  • سلام
    الله و اکبر
    برای شادی روح این عزیزان صلوات
  • محمد مهدی مزینانی
  • واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم.
  • صدای پای آب
  • سلام وبلاگت مثل خودت 20 بود باز سر میزنم اگه خواستی به الونک تنهایی ما هم سر بزن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">