انتشارکتاب توسط بهمن آبادی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

انتشارکتاب توسط بهمن آبادی

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۱۵ ب.ظ
کتاب «فرهنگ رانندگی» نوشته یوسف بهمن آبادی منتشر شد.

به گزارش شاهدان کویر به نقل ازوبلاگ بهمن آباد؛ این اثر، چکیده بیش از 3۵ کتاب و چندین مقاله در زمینه رانندگی (باید و نبایدها و فرهنگ) است که طی 4 سال گذشته مورد مطالعه و پژوهش قرار گرفته است. بخشی از این کتاب، دربرگیرنده مشاهدات و واقعیاتی است که از دیدگاه شهروندان مطرود بوده یا دارای ارزش تلقی شده است. از این رو، در کتاب پیش رو، قوانین و مقررات محض رانندگی و آداب مربوط به آن، در قالب نثری ساده و روان نگاشته شده و تلاش شده است تا نکات ضروری و حیاتی مرتبط با حقوق شهروندی را یادآوری کند.

این کتاب در 13۶ صفحه و در 18 فصل (همراه با ۲۰ کاریکاتور و تمام رنگی) نگاشته شده و انتشارات رازنهان به نشر و پخش آن پرداخته است.

شاهدان کویر مزینان؛ ضمن آرزوی توفیق بیشتر برای  مولف پرتلاش  ومحقق ارجمندجناب آقای یوسف بهمن آبادی این موفقیت رابه همشهریان بهمن آبادی و خطه مزینان تبریک می گوید.

  • علی مزینانی

نظرات  (۲)

  • مجله اینترنتی اسرارنامه
  • با سلام و عرض احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات...
    مجله اینترنتی اسرارنامه در واکنش به اهانت اخیر یکی از روحانیون سرشناس تلویزیونی به مرحوم دکتر علی شریعتی با مطلبی تحلیلی در بخش رویدادها به روز است.
    پیروز باشید...
    سلام ،وبلاگت خیلی زیباست...
    این پستت برام جالب بود،من خیلی اتفاقی به وبلاگت اومدم،میخواستم بگم من یه وبلاگ در مورد امام رضا(ع) دارم که هرکی تا حالا اومده حالش خیلی زیبا شده،کلا محیطش خیلی زیبا ومذهبیه،سعی کن کد جاوا کمتر بزاری وحتما به وبلاگم بیای وبرام نظر بزاری که این ارتباطمون قطع نشه فعلا
    راستی یه جنبش وبلاگی برای میانمار هم در آدرس http://9truth.blogfa.com/ راه انداختم،عظیم!!!حتما بیای و کمکم کنی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">